neckermann

Discussion in 'De lounge' started by Meliske, Apr 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Hebben jullie ook zo'n slechte ervaring met neckermann?
    Ik heb dat eigenlijk zelf nooit gehad, maar sinds een half jaar...
    echt een ramp!
    een paar maanden geleden heb ik iets besteld, dat heb ik nooit gehad.
    2 weken geleden heb ik iets besteld, ik kreeg de artikelen binnen met de factuur, en op die factuur stond een bedrag :confused: wat veel en veel meer was dan wat ik besteld had en wat de spullen daadwerkelijkk kostte. Dat bedrag hebben ze aangepast nadat ik een mailtje heb gestuurd, en uiteindelijk klopte ook dat bedrag niet, was nog teveel!

Ook was er 1 artikel niet bij wat later geleverd zou worden, dat heb ik vandaag binnen gekregen, en ook dat bedrag klopt niet!

Is toch niet normaal?
    Owwww dan wordt ik zo pissig, zo'n groot bedrijf waar zoveel fout gaat!

iemand die dat de laatste tijd ook meegemaakt heeft bij neckermann?

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Yep. Ik had een artikel besteld voor de verjaardag van mijn man. Er stond aangegeven dat dat artikel binnen 2 dagen bij je thuis zou liggen. Ik dacht: o, dan heb ik dat nog voor zijn verjaardag binnen. Mooi!

Nou het heeft uiteindelijk weken geduurd. Ik bestel nooit meer iets voor en verjaardag. Laat staan bij neckerman.

Ik had namelijk ook aangegeven dat ik het bedrag in 1X wilde betalen, krijg ik tot op de dag van vandaag acceptgiro's binnen waarbij ik iedere maand een termijnbedrag van €5,- moet betalen.
    Ik bedoel: wie kiest daar nou voor. Het ging om een bedrag van nog geen €35,-.....

Dit loopt al sinds oktober.

Stom bedrijf. En nu krijg je ook nog steeds al die reclameshit van ze op je deurmat.

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ow dan ben ik iig niet de enige, dat doet en mens goed :)

nee lijkt mij ook niet dat je voor 35 euro in termijnen gaat betalen :(

ik heb net zo'n ontzettend pissige mail geschreven, maja waarschijnlijk helpt het alleen maar om mijn eigen woede van me af te schrijven.

4. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    ik heb dat de laatst zelf bij de wehkamp gehad.
    had 2 pyama's betsteld en ik kreeg 1 pyama en een trui...?
    2 weken gelden een kadootje van mijn oma gehad voor de kleien kwam ook bij de wehkamp vandaan.
    hebben ze er een geleverd die ws. al een keer terug gekomen was.
    want hij( de speeltunnel) was al half in elkaar gezet en niet compleet...
    dus volgens mij gaan de postorde bedrijven niet best!

groetjes susanne

5. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik ben ooit eens op vakantie geweest met Neckerman reizen. Helaas moesten we onze terugreis zelf regelen, ze waren ons vergeten.......

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

:confused: :confused:

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van vorig jaar augustus.... :)

(uiteraard wil ik het al lang niet meer hebben. Ze kunnen het mooi stoppen waar de zon niet schijnt! :rolleyes: )

8. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    ok, daar hoeven we dus niets te bestellen ;)

9. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hadden een week of 5 geleden een tuinset besteld die binnen twee weken binnen zou komen. Nou, we hebben het nu nog niet. En we hebben meerdere mailtjes gestuurd met de vraag waar onze tuinset bleef en elke keer kregen we zo'n algemeen mailtje terug waar je dus niks mee kan. Nu heb ik hem geannuleerd. Echt irritant. Zeker nu met het mooie weer, wil je fatsoenlijk buiten kunnen zitten. Gelukkig konden we mijn oma's tuinset wel even lenen, maar toch is het irrirant.
    x Linda

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    eigenlijk is het niet normaal dat er zoveel fouten worden gemaakt.

natas - jeetje das ook lekker lullig van die vakantie! Heb je het geld wel terug gekregen wat je zelf moest betalen om de reis terug te boeken?

Bij wehkamp heb ik tot nu toe nog geen problemen, maar bij neckermann ga ik dus noooit meer iets bestellen :(

11. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Ik bestel daar nooit.
    Dus heb er geen ervaring mee.

12. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    We waren op Kreta en toen de map met vluchtgegevens binnen kwam stonden wij er niet op. Contact zoeken met de hostess was erg moeilijk en na een griekse en duitse hostes ''gesproken'' te hebben toen eindelijk een engels sprekende hostess gevonden. De vlucht waar we mee hadden moeten gaan was vol! We zijn dus 1.5 dag later met een andere vlucht gegaan, heel geregel met het appartement waar we zaten...uiteindelijk met z'n 4 en in een studio geslapen zucht... die we zelf moesten betalen. De terugreis heeft uiteindelijk een hostess geregeld, want wij weigerde deze zelf te betalen (zie het maar es terug te krijgen!) De kosten van de 1,5 dag extra (verblijf, eten en drinken en natuurlijk de enorme telefoonrekening!) hebben we na veel geneuzel ook terug gehad, maja leuk is anders hoor. Vind vakantie errug leuk maar dan moet wel alles tip top geregeld zijn hoor, we hebben toen echt wel in de stress gezeten bah. Nee vakantie met Neckerman gaat bij ons niet meer gebeuren en ik zal er na deze ervaring ook NOOIT iets kopen!

13. missyb

missyb Niet meer actief

Wij bestellen regelmatig iets van Neckerman !
    tot nu toe geen last van gehad en werd het product keurig een dag erna of weken erna zoals afgesproken thuis gestuurd!
    Tot dat mijn wasmanchine 3 weken geleden kapot was gedaan, dus wij moesten snel een nieuwe want ja 37 weken dan ben je hoogzwanger, dus heb je wel een wasmanchine nodig als het eenmaal begint...
    Dus er stond mooi op de dag erna met datum word uw wasmanchine bezorgt nou niet dus de volgende dag ook niet de dag erna ook niet ...en de dag daarna nog niet...
    kregen we een brief uw wasmanchine word op die en die datum ( een dikke week later) bezorgt.
    Zet er dan geen 24 uur neer denk ik dan :rolleyes:
    Alles op de hand zoalang maar gedaan wat een rotwerk en bovendien niet 100 procent schoon naar mijn weten.

Ze zijn met betalingen wel relaxt ze sturen niet snel een deurwaarde.

14. Wij zijn laatst met Neckermann reizen op vakantie geweest naar Egypte, bij aankomst bleken we niet op de registratie van het hotel te staan.
    De volgende dag bood de hostess uit zichzelf een korting van 50 euro voor op de excursies omdat we dus +- 3 kwartier hadden gewacht!
    Vond ik zelf erg netjes, vooral omdat we er zelf niet over waren begonnen.

Groetjes Jelske

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb toender tijd een bank besteld bij de neckerman ( nog niet zo heeeel lang geleden)
    Helemaal besproken met die mevrouw welke bank ik moest hebben omdat er daar verschillen in zaten ( is namelijk een hoekbank) nou ik besteld wilde graag de beige variant!
    zegt mevrouw die hebben we op dit moment niet wilt u misschien de rode bank hebben.. nou nee mevrouw anders had ik dat gelijk wel gezegd en mijn meubells staan er niet naar!

moesten we 6 weken wachten, wat uit eindelijk veeeeeeeeel langer was!

ik met hubbie en schoonvader in elkaar gezet, wat bleek hebben ze de verkeerde kant besteld! terwijl ik nog met mevrouw aan de telefoon heb gehangen om er zeker van te zijn dat ik de goede kant zou hebben..

ik terug gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, zegt ze tja mevrouw is toch beetje uw eiegn schuld :confused: ik natuurlijk over de rooie.. ja zegt ze weer ik kan de bank morgen oplaten halen, maar de bestel tijd duurt wel weer 6 weken... of u moet een andere kleur nemen.. (hoekbank is gelijk onze slaapbank) tja dus dan moesten we op de gornd verder slapen die 6 weken lang..

ik zeg laat mar en met een beetje veranderingen aan de woonkamer staat de bank toch wel erg mooi!
    maar neckerman never nooit meer! :) :rolleyes:

hij staat uiteindeijk wel heel mooi hoor ( gelukkig maar)

16. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn moeder heeft ooit iets besteld en toen bleven ze maar de verkeerde naam gebruiken, en dat is niet netjes! Ik geloof dat ze toen een keer gedreigd heeft niet te betalen als ze niet een keer de naam goed konden schrijven.

Ikzelf heb ooit een handoekenset besteld voor maar 25 euro, en ben vergeten te betalen.... daar kwam ik achter toen ik er over nadacht een half jaar na dat ik verhuisd was :oops:

En nu kunnen we niet meer bestellen omdat de vorige bewoners van ons huis nog in het systeem staan. En dat kan zogenaamd niet gewijzigd worden in de naam van mijn man.

17. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met neckermann en ik bestel er toch regelmatig.

Gisteren nog een pakje thuis gekregen. Zaten geen shirts in die ik voor mijn man besteld had.
    Ik gebeld en nu worden ze dinsdag geleverd. Was daar een fout geweest bij klaarmaken voor verzending.
    Dit is eigenlijk het enige wat ik te klagen heb. En echt klagen is het nog niet.

18. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    natas - jeetje wat een verhaal! geloof goed dat je dan flink in de stress schiet!

babylover - nee das waar, je kan wel langer wachten met betalen, al zorg ik wel dat ik alles op tijd heb betaalt hoor, maar als hun zo met mij omgaan, dan betaal ik ook expres wat later ;)

jelske - dat is wel netjes, maja de reden waarom vind ik ook maar raar, als e ee reis boekt, hoor je ook geregistreerd te staan..

nachtvlinder - wat een domme fout van hun! Natuurlijk wil je geen rode bank als je vraagt om een beige, hoe dom zijn ze dan als je dat vraagt :(

daphne - belachelijk dat ze die naam niet gewoon even kunnen veranderen, vast teveel moeite voor hun :rolleyes:

monika - hopelijk blijft het bij dit ene foutje...

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Gelukkig heb ik bij de Wehkamp werkelijk niets en dan ook niets te klagen. Voor mij nooi meer Neckermann.

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    :confused:

maar als je gewoon netjes op tijd betaald krijg je toch ook geen deurwaarder?

Share This Page