Uitstrijkje + hpv

Discussie in 'De lounge' gestart door ch11, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb een uitstrijkje laten maken omdat ik 6 maand geleden pap 2 had. Nu word er ook getest op hpv .. Ik moest wat eerder een uitstrijkje laten maken omdat ik nu al bijna 2 weken bloed en het gaat niet weg. Hoe gaat hpv in zijn werk? Wat als de pap bijvoorbeeld goed is, maar ik met mijn klachten plus een hpv positief .. Wat word er dan gedaan?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Volgens mij kun je er niks aan doen als je HPV hebt. Dat moet je lichaam zelf opruimen.

Wat vreemd dat je niet gelijk op HPV bent getest. Dat zat bij mij bij het uitstrijkje in.

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik bloed morgen 2 weken, het gaat telkens van oud naar helderrood. Het word alleen maar erger, ben je er vanaf .. Eindelijk blij en na 4 uur bloed ik weer. Ik krijg ook soms pijn tijdens vrijen .. Ik moet vrijdag bellen voor uitslag. Zouden jullie eerder bellen voor afspraak?

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Ik heb ook steeds HPV positief. Dit moet je lichaam zelf opruimen, daar kunnen ze helaas niks aan doen idd.
    Als je pap1 hebt zullen ze denk ik vrij weinig doen?
    Misschien toch even je HA bellen~!

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik moet morgen heen, dan willen ze kijken naar mijn baarmoeder met de eendenbek en even Hg prikken

Deel Deze Pagina