Goed dat je hebt gebeld.. 'Ik ben benieuwd' klinkt ergens zo sensatiezoekerig, maar ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden..
ben ook benieuwd, maar hoop vooral dat het een goede afloop is en hij gewoon lekker op vakantie is en gewoon zijn lichten is vergeten. (is mij zelfs keer gebeurd, was gelukkig maar paar dagen)
Iemand die vanaf oktober dood in huis zou liggen, dat had je onderhand wel geroken hoor Zou gewoon eens politie bellen met vraag of ze eens willen gaan kijken. Doen ze regelmatig geloof ik.
Goed dat je ze hebt aangeschoten, hopelijk kunnen ze er wat mee, wel een vreemd verhaal eigenlijk. Paar weken kan nog voor zaken of vakantie, maar maanden lang is wel bijzonder!
Misschien stond die verwarming niet aan en is het heel langzaam gaan ruiken? Haha. En nu is het allemaal al lang opgelost, die geur dan he. Aaarh brrrr
tja zo heeft de half broer van mijn opa half jaar dood in zijn huis gelegen/gezeten niemand die het merkte
vreemd dat die man al een tijd niet is gezien. je zou denken dat er idd iets aan de hand is. zou de politie je inlichten als ze iets weten?
geen idee of ze het huis zijn in gegaan. denk het niet. zit wel een rond gat in het raam bij de woonkamer. maar gordijn is dicht en die is niet kapot. gat als in grootte van een euro munt. geen idee of ze mij op de hoogte houden eigenlijk. heb er ook niet naar gevraagd
Ik heb nog wel een buurman die spoorloos mag verdwijnen; dus mochten er nog aliën obductions zijn, hou ik mijn buurman aanbevolen TS; misschien is de politie toch binnen geweest. Met dat gat zo groot als een euromunt kunnen ze wel gereedschap naar binnen hebben laten gaan om de deur open te doen. Verder zou ik het kapot grappig vinden als blijkt dat de man gewoon een nieuwe baan met nachtdienst had of iets dergelijks, de bel uitgeschakeld en dan een nieuw telefoonnummer o.i.d. onschuldigs ! Dan lig je nietsvermoedend in je bed te slapen en staat de politie ineens naast je.