Buurman verdwenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas herken ik het! Hier was de buurman enkele dagen wel erg stil. Toen de politie gebeld, en hij lag inderdaad dood in huis

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Weleens meegemaakt (maar dan wat kortere periode aangezien ik mijn buurman dagelijks zie). Hij bleek in het ziekenhuis te liggen.. goed dat je contact met de politie hebt gehad!

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier een buurman die wij ook ineens 'kwijt' waren, inmiddels zien wij hem weer regelmatig....hij bleek in een afkick-kliniek te zitten en gaat inmiddels steeds vaker en langer weer naar huis.

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

:$ WoW

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb ook een keer gebeld omdat ik de buurman ineens nooit meer zag. Politie geweest. Hebben deur ingebeukt. Hij is niet aangetroffen. Sterker nog, hij was echt verdwenen! Een paar weken later hebben ze zijn huis leeggehaald. Politie vertelde ons toen dat ze niet wisten waar hij was. Hij was gewoon echt weg.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hou ik het spannend? haha ja ik ben zelf niet veel wijzer dan jullie :p weet dat ze ff bij de ramen hebben gekeken en meer dan dat weet ik ook niet. bij voordeur is er niks door het raam te zien, rolgordijn is dicht. achter kan je de tuin niet inkomen maar wel beetje naar binnen kijken via mijn tuin. erg donker binnen op dat ene kleine lampje na die al maanden aan staat

ze gaan in ieder geval kijken wat voor auto hij heeft en of ze achter het kenteken kunnen komen. wie weet dat die ergens door politie ofzo van de weg gehaald is en nu in de bak zit. al lijkt me dat stug hoor haha. hele lieve rustige man. maarja je weet nooit wat er achter gesloten deuren gebeurt ;) of dat de auto ergens een bekeuring heeft gehad. tja je weet t niet

ze zijn het huis iig nog niet binnen gegaan. zie iig nog geen opengebroken ramen of deuren :p

7. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Slechte zaak eigenlijk!!

Bij mij duurde het welgeteld 10 hele minuten voor de deur van de buurvrouw er uit lag.

Heeft ze familie.. Geen idee..

Hoelang heeft u dr niet gezien? Paar weken.

Hoppa deur er uit..

En maar goed ook want ik kon gelijk 3 weken in een hotel vertoeven!

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier ook hoor. vrouw waar ik kwam voor de thuiszorg en die de deur niet open deed. we waren bang dat er wat was gebeurd. politie stond binnen 5 minuten met een paar wagens en een inbeuk-paal voor de deur om hem open te breken. gelukkig belde de agent nog 1x aan en deed de mw alsnog open, anders had haar deur eruit gelegen:D

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn ex-buurman was ook plotseling verdwenen met zijn gezin. Dat was nog vreemder, omdat hij vijf kinderen had +vrouw. Na twee weken plotseling politie voor de deur en vroeg waar ze waren. Geen idee, omdat ik hier pas twee maanden woonde en hoogzwanger was. (in de winter en was zelden buiten toen).. Pas na drie maanden hebben ze het huis helemaal leeggehaald (wat een rotzooi, schrikbarend gewoon).. Later hoorde wij van de andere buurman dat hij gevlucht was met zijn gezin naar Duitsland??

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Is dat niet wat laatst op het nieuws was MoedervanSafia?
    Dat die kinderen een afscheidsfeestje hadden gehad op school en dat hun auto ergens bij een rivier was teruggevonden ofzo? En iedereen dacht het ergste maar toen waren ze in Duitsland.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja geen idee of ze hier wat gaan doen wat betreft het 'inbreken' om te kijken of hij nog leeft. want hij is voor zaken soms 2weken weg. en is dan weer paar dagen hier en dan weer pleite. waarschijnlijk denken ze nu dat ie naar zn vaderland aan het overwinteren is ofzo, of hele lange zaken reis? ze zijn hier niet zo happig op het checken naar mensen heb ik t idee

net langs voordeur gefietst(wij gebruiken voordeur zelden omdat alles aan achterkant van t huis zit, school, winkels, de fietsen staan achter enz enz) en zag dezelfde brief nog bij zn voordeur hangen

12. megacarls

megacarls Niet meer actief

Daar dacht ik ook aan maar ik lees uit de reactie dat dat gezin maanden 'kwijt' is geweest en dat was dat gezin van laatst niet, die waren nog maar een paar dagen 'kwijt', toch?

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb dit topic met verwondering gelezen. Wat bijzonder en apart tegelijk! Ik hoop dat er niks ernstigs met je buurman aan de hand is!

14. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ze kunnen toch pinpas enz checken. Of die wel of niet gebruikt is en waar dan? Lijkt me meer oplossen dan kenteken.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen idee wat en hoe ze gaan checken. weet ook niet of ze mij op de hoogte gaan houden. zou dat wel fijn vinden want ik loop nu toch met 30 verschillende scenario's in mn hoofd :p

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als ze binnenkort het huis leeghalen en je nieuwe buren krijgt, zal je 't wel weten, zeker ;) ...

Overigens ... Ik weet niet of hij gekocht heeft of huurt ... Maar mag de politie zomaar een huis leeghalen als dat een koophuis is? (Bij een huurhuis lijkt mij dat de huisbaas de boel op de duur wel kan leegmaken.)

17. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    vind het een vreemd verhaal. niet dat ik je niet geloof hoor of dat je uit je nek klets, maar de politie die ook zo vreemd reageert, zeker gezien de verhalen van tegenwoordig zal je toch echt anders verwachten :(

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Misschien zal de politie een reden hebben om de deur (nog ) niet open te breken.
    Het blijft een apart verhaal maar goed wat weet je nou van die man? Mijn opa en oma zijn altijd van april tot oktober van huis m
    Toch goed dat je hebt gebeld, heb jij in elk geval je best gedaan.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Weten weinig van hem. Dat is denk ik ook de reden dat ze (nog)niks doen. Hij heeft overigens een koophuis.

20. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het echt bizar om te lezen dat zoveel mensen zo alleen op de wereld zijn dat ze dagen/weken/maanden dood kunnen zijn zonder dat iemand ze mist...

Deel Deze Pagina