Ow dat weet ik niet?? Het gaat wel om 2 jaar geleden dat ze plotseling verdwenen.. Ik heb al anderhalf jaar een andere buurman..
Hier vorig jaar ook een keer gehad dat de buurman ineens weken weg was. Iemand had de politie gebeld omdat er een enorme stapel post lag (van zeker een halve meter). Wijkagent hier aan de deur, maar wij hadden buurman ook al weken niet gezien. Zijn ze nog via onze tuin over de schutting geklommen om naar binnen te kijken, maar zagen niks. Paar minuten later hadden ze de voordeur geforceerd. Toen buurman een week of 2 later weer thuis was, bleek hij in het zuiden van het land te zijn geweest bij familie ofzo. Tja, buurman is erg op zichzelf, wilde er ook niks van weten dat hij ons even zou laten weten wanneer hij weer voor langere tijd weg gaat. Dus zou me niks verbazen als hij ook een keer ineens dood in huis ligt.
Hahaha nee hoor, heb het verhaal gelezen en ben inmiddels ook nieuwsgierig. Hoop dat de beste man gewoon op vakantie is en de lamp aan laat tegen inbrekers.
Haha nou ik ben zelf net zo nieuwsgierig als dat jullie zijn hoor post hangt nog steeds t zelfde, lamp nog steeds aan. Fietsen nog steeds in de achtertuin. Niks veranderd
Kun je niet zelf over de schutting heen klimmen om te kijken in huis. Dat er een licht aan staat kan tegen inbrekers maar die zal dan toch niet continu aanstaan lijkt me. En als je zolang weggaat laat je de fietsen toch niet in de achtertuin een beetje inbreker heeft die er zo uit.
Ik zou even langs meerdere buren gaan om te vragen of die ook de politie gaan bellen... vind het namelijk heel erg vreemd dat ze eigenlijk "niks" doen. Wie weet zijn ze achter de schermen wel bezig maar laat ze ook maar de deur iod inbeuken om het echt te checken wie weet ligt die wel op zolder dood en dan duurt het wel ff voor het beneden is.
Ik zou het voor nu zo laten hoor. Je schreef ergens dat de politie een brief had geplaatst / opgehangen? Dat betekent dat ze een termijn hebben gesteld waarin gereageerd dient te worden door de buurman. Als dat niet gebeurt zal het niet lang duren voordat ze de woning zullen betreden. Wellicht hebben ze contact met hem of familie kunnen leggen en weet de politie al lang waar hij is. Je kunt dan beter zelf nog een keer bellen met de politie vragen naar ontwikkelingen. Ik zou niet nu nog meer buren laten bellen eerlijk gezegd.
Er is voor zover ik weet geen brief ofzo opgehangen of in de bus gedaan. Ze konden niet in achtertuin komen. Hoog hek en zit op slot. Wie weet dat ze met ladder ofzo nog keer gaan kijken. Echt geen idee Fietsen staan er nog steeds, lamp ook nog steeds aan. Post nog geen cm verschoven voor zover je door voordeur kan kijken (wazig glas maar 1 brief zit al tijdje tegen het deurraampje aan geplakt zegmaar)
Andere buren doen niks. Ene buuf woont hier al 5+ jaar en heeft hem nog nooit gezien. Weet niet eens wie er woont en hoe hij eruit ziet. Andere buren naast ons leven hun eigen leven en vinden zichzelf tegoed voor deze wereld Ik ben eigenlijk de enige die wel eens gesproken heeft met hem. En dat was 1.5jaar geleden toen we hier kwamen wonen en we na 3dagen opeens lekkage hadden die bij mijn buurman vandaan kwam. Heb bij hem toen binnen de lekkage gezien. En hij is hier 1x binnen geweest om te kijken wat bij ons de schade was. Daarna nog paar keer contact gehad en zeggen vriendelijk gedag als we voorbij lopen. Hele rustige vriendelijke man. Denk dat ie eind 40 is ofzo
Ik zou er toch echt op aandringen bij de politie, gewoon nog een keer bellen. Stel je voor, straks ligt die man echt dood binnen. Dat is toch harstikke zielig en respectloos voor hem? Zou dat echt zo sneu vinden.
Ik zou ook nog een keertje bellen. ik heb welleens meegemaakt dat er een man maanden lang in zijn huis dood lag. En je ruikte het gewoon buiten En in de lift (flat woning)
Idd mischien weer bellen, ik denk dat zou doen, ik vind trouwens sowieso dat ze je niet op hoogte houden, zou iets zou je toch verwachten