haha wat stom dat volgens mij niemand daar aan gedacht heeft, ik ook niet of was er wel iemand, nou gelukkig hij leeft nog, verklaard misschien waarom je niet op hoogte ben gebracht misschien
Detentie kwam idd niet in mij op eigenlijk. Gewoon puur omdat het zo'n rustige aardige man is. Tja maarja de reden van detentie weten we dus niet. Zo zie je maar dat je nooit weet wat er gebeurt achter gesloten deuren. Hij had geen huisdieren. Was voor werk vaak al langere tijd weg, dus waren huisdieren zoiezo al niet handig geweest. Politie vroeg wel als ik beweging in het huis zag en er zeker van was dat het de buurman niet is, om 112 te bellen. Ze vroegen ook of ik met mn naam in het systeem wilde als de persoon die de melding had gemaakt uit bezorgdheid. Vond t prima, zag geen reden waarom niet. Mocht er in de situatie van de buurman, wat betreft t huis oid, iets veranderen dan word ik meteen op de hoogte gebracht omdat ik de directe buurvrouw ben.
Achteraf natuurlijk makkelijk gezegd, maar ik heb er wel heel even aan gedacht, door onderstaande stukje: Ik dacht meteen aan een oplichter, of louche zaken. TS, heb je toevallig een telefoonnummer gekregen van die 'zakenpartner'? Misschien wil de politie die man ook wel even spreken.
haha dat bedacht ik mij ook toen ik de deur dicht deed. had zn nummer moeten vragen. gewoon puur om hem op de hoogte te brengen. maar politie heeft verder ook niks gevraagd over die kerel dus denk niet dat ze er iets mee hadden willen doen. gok ik nu de mysterie is opgelost waar hij is, vraag ik me nu af waarom hij in detentie zit hahaha. lang leve de nieuwsgierigheid van de mens