Hoi, Wij willen bij deze webshop een nieuwe tv en xbox met kinect aanschaffen. Ze maken mooie reclames maar heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Heeft iemand ervaring hiermee gezien ze beduidend goedkoper zijn dan de meest reguliere winkels? Dus deel je positieve en negatieve ervaringen! Beloftes Service Garantie Transport Levering (binnen hoeveel tijd) bereikbaarheid (gezien het een 0900 nummer is) noem maar op! Wij kopen altijd bij modern.nl en it's maar deze zijn toch altijd vrij prijzig! Bij Redcoon komen we op een lager bedrag uit dan met personeelskorting van it's en modern (manlief werkt daar).
Wij hebben daar ooit eens een kleine combimagnetron gekocht, was nog goedkoper dan de mediamarkt. Is wel een jaar of 3 geleden. Prima service, geloof dat we hem binnen 2 dagen al hadden.
Wow! Dat is vlot! Ooit problemen gehad met de magnetron? Zo ja, hoe zijn deze opgelost? Ben nogal huiverig om over te stappen naar het onbekende
Zoo dat zijn oude onderwepen (op de laatste pagine na dan). Maar eigenlijk vroeg ik om persoonlijke ervaringen. Wat iedere (web)shop overkomt is het afhankelijjk zijn van de leverancier. Daar heb ik meer dan begrip voor (gezien ik zel fin zo'n 'soort' markt heb gewerkt. Ik vroeg alleen naar ervaringen vanuit jullie! Als jullie problemen met de levering/garantie/reparatie ondervonden hoe zijn julie toen verder geholpen? Zijn jullie ook werkelijk geholpen of werden jullie doorverwezen naar de fabrikant (zoals gewoonlijk). kwamen zij hun beloftes na... Krtom: is dit onbekende bedrijf betrouwbaar?
Ik ken het bedrijf niet echt. Ik heb er ooit wat besteld en dat kwam snel binnen, verder geen ervaring mee gehad. Werk wel op hetzelfde bedrijf als je man, leuk! Werkt hij in de winkel of op kantoor?
nogmaals: ik heb werkelijk niets aan links! Ik heb liever persoonlijke ervaringen! iemand die een slechte review plaats kan ook gewoon zo'n oude zeikerd zijn! Jullie vrouwen/mamma's van tegenwoordig heb ik veel meer aan die 'zeikerds' om niets en verhaal proberen verhalen nav banners', reviews en eigen intrepetaties...
sorry hoor! maar geloof niet dat dat allemaal zeikerd zijn en volgens mij zijn dat ook persoonlijke verhalen.. weet niet hoe jij het anders noemt.. maargoed duidelijker als dat kan het niet worden volgens mij succes met je aankoop!
Hallo, Heb goede ervaringen. Tja, ik geloof dat elke webwinkel voor en tegenstanders heeft. Bij mij is het snel geleverd. Dus hier goede ervaringen met Redcoon.
Zoals ik al zei (kwam misschien wat bot over), ik heb lang geleden ook bij it's en modern.nl gewerkt. Ik kreeg klachten binnen die totaal ongegrond waren waarbij ik zelf mn best toen voor de klant heb gedaan om alsnog een heel slechte review (met mijn naam erbij) te plaatsen. Die reviews in de links trek ik me dan ook altijd persoonlijk aan want je weet niet of iemand aan de kant van het bedrijf wel enorm zijn best heeft gedaan. Mensen van tegenwoordig zijn niet snel meer tevreden (moest ik daar nou zo lang over schrijven, had ik dat maar meteen gezegd) Ik bedoelde dat ik dus meer heb aan jullie vrouwen/mamma's van nu met ervaringen. ik vindt jullie betrouwbaarder overkomen dan reviews.
oke snap je wel hoor maar het is niet zo dat daar alleen maar slechte dingen staan er staan goede en slechte ervaringen bij!
Ik bestel regelmatig (toevallig vorige week nog) en tot nu toe altijd zonder enig probleem binnen gehad.
Vorig jaar rond deze tijd een droger besteld, ik geloof dat hij een paar dagen later kwam dan aanvankelijk werd aangegeven (dit werd wel netjes per mail gemeld) maar verder prima, aparaat is goed en goedkoper dan elders. Alleen de jongen van het transportbedrijf die hem kwam afleveren was niet de snuggerste, maar ja hij heeft het juiste adres uiteindelijk toch gevonden na 3x bellen
ik heb een jaar of 1,5 een babyfoon besteld. Die ging na een paar maanden stuk (philips) Ik gebeld en netjes opgehaald om te laten repareren. En het duurde maar en het duurde maar.. Ik gebeld bleek dat ze er achteraan zaten maar dat philips niks kon vinden ( het geluid deed het niet dus ik snap niet dat ze niks konden vinden ) EN redcoon kon mij geen vervanging sturen. Die jongenman blijven bellen en mailen naar philips. Wij hadden gewoon telefonnisch contact en hield mij op de hoogte. En doordat ze zo intenstief erop zaten heeft Philips mij uiteindelijk een nieuwe gestuurd.
Kijk dat is goed om te horen. Wel jammer dat het dan weer zo lang heeft moeten duren, maar jullie geduld is beloond!
Ik zou er niet aan beginnen! Mijn zwager kocht daar een dure dolby surroundset. Er zat een piep in een van de boxen. Moest het boeltje terug sturen. Zo gezegd zo gedaan, contact met hun verliep moeizaam, kreeg niet snel iemand te spreken en werd slecht op mails gereageerd. Uiteindelijk kreeg hij z'n set terug, MET deuken en krassen er op, en MET piep in de box! Hij wil nu gewoon een nieuwe set hebben maar het is een heel getouwtrek, volgens mij al met rechtsbijstandverzekering er bij en alles. Dus ja, het kan best goed gaan als je apparatuur niet kapot/defect is, maar als je wat moet regelen is het niet te doen.
Nieuwbouwwijk die nog niet goed in de tomtom stond, ik hem uitgelegd hoe hij dan wel moest rijden, zo moeilijk was het echt niet maar het muntje viel niet helemaal geloof ik