Cadeau in deze tijd 2 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baileyy, 8 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Onze zoon wordt 2. Behoorlijk bijdehand is hij, een dondersteen. Het is de 3e hier in huis, dus cadeautjes zoals een driewieler, schommel, trampoline, toettoet, treinbaan, keukentje, watertaxi, zandbak enzo hebben we al.

Wie heeft er een tip?
    Misschien iets leuks voor buiten? Ik vind het al zo sneu dat we geen verjaardag vieren, dus wil wel een leuk cadeau. De oudste 2 vinden het ook maar raar. Dus we willen er wel iets van maken. Geen idee hoe. Normaal vieren we de verjaardagen altijd best groot met veel familie en vrienden in de tuin.

Waar spelen jullie kinderen buiten mee?
    Hij vindt bijvoorbeeld Paw patrol heel leuk, maar daar zag ik alleen binnenspeelgoed mee. En ook behoorlijk prijzig. Heeft iemand dat hier? Waarom is dat zo duur? Kan het iets speciaals?
    Ook dacht ik aan een grote auto van Bruder ofzo, maar mijn man denkt dat ie daar niet mee gaat spelen.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.357
    10.314
    113
    Onderzoeker spullen. Die van ons heeft een potje met vergroot ding er boven op om diertjes te bekijken. Balans stenen of bollen zijn ook leuk. Moet je op stappen en kun je een pad maken.

Een wobble schijnt fantastisch te zijn maar erg prijzig. Voor iets ouder maar heel leuk zijn sand shapers. Kun je bollen in het zand maken. Voor een 2 jarige misschien wat lastig maar met een broer of zus gaat dat waarschijnlijk wel.

Smart games maar dat is wel weer binnen. Hebben jullie een gewone schimmel of een nest schommel? Anders is dat wel heel leuk.

Buiten keuken, verkleedkleren, die van ons vond al snel zandbak letters leuk.

Hier stond hij al met 2 mee in de keuken en had dan een eigen schorten en een koksmuts op. Zo kon hij mee koekjes bakken of wat anders maken hahaha.

Krijg bord voor buiten, wij hebben hem simpel zelf gemaakt maar super keuk

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Leuke ideeën dankjewel! Ik ga kijken voor die balans bollen wat dat is, nog nooit gezien. Een krijtbord hebben we al binnen. Voor buiten ook wel leuk, maar mijn man heeft geen tijd nu iets te maken haha. Nestschommel hebben we.
    Buitenkeuken is ook zelf maken toch?

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Met twee jaar zou ik niet te moeilijk doen, het is voor volwassenen en oudere kinderen dan lastiger dan voor het kind zelf, denk ik.

Een leuk cadeau (of meerdere?), slingers, lekkere taart, lekker avondeten, een lekker toetje, familie en vrienden die kaartjes sturen en eventueel videobellen en ik denk dat het voor een kind dat twee wordt al snel goed is?

Roanna vindt dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Mijn derde kreeg voor zijn 2e en 3e verjaardag een grote Bruder auto, en hij speelt er nu hij 5 is nog steeds veel mee. Zeker een auto waar iets in kan, zoals de betonauto, daar gaat harde macaroni enzo in. En dan met Kapla (heb je dat al? Dat is hier zelfs voor mijn 11 jarige nog een hit) een garage bouwen.

Roanna en Baileyy vinden dit leuk.
  6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Een trampoline, speeltoestel, schommel, tractor met trappers o.i.d?

Bruder kijkt mijn zoon erg weinig naar om omdat het vrij statisch speelgoed is, hij is dol op Lego City omdat hij daar veel meer fantasie en creativiteit in kwijt kan maar dat is nog wel erg vroeg met 2 jaar.. Lego Duplo heb je zeker ook al?

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Berg buzzy skelter is bij onze 2 jarige echt een groot succes.

Verder wobbel, grimms regenboog, trampoline.

Baileyy vindt dit leuk.
  8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Die van ons wordt in mei 2.
    Hij krijgt van ons een wobbel.
    Ook krijgt hij van opa/oma een buitenkeuken. We hebben een leuke gezien bij de Lidl van hout, is iets van €60.
    En hij krijgt wat uitbreiding van de smart Max. We hebben er al een deel van, maar zag een leuke met zware voertuigen dus zo’n setje is wel leuk denk ik voor erbij.

Ik twijfel over de way to go autobaan. Vind t zo duur, maar zoiets hebben we nog niet dus tja ...

Verder vind ik het ook echt heel lastig want we hebben van de oudste nog echt enorm veel. Loopfiets, driewieler, loopauto, zandbak, schommels, speelhuis met glijbaan, trampoline, waterbak ... Ze zijn gewoon veel te verwend haha.

Baileyy vindt dit leuk.
  9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.357
    10.314
    113
    Graag gedaan, buiten keuken kun je zelf maken. Ze zijn zelfs te koop bij de lidl!

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Onze zoon kreeg voor zijn 2e verjaardag een leesboek met zijn eigen naam erin, wij hebben ze van "mijn liefste boek" en het zijn echt super leule boeken. De oudste van 7 is er zelf ook erg blij mee.

Bruder autos zijn hier een grote hit nu, en de politie, brandweer en ambulance ook

Maar eigenlijk speelt hij het liefst met een emmertje en wat steentjes...:rolleyes:

Baileyy vindt dit leuk.
  11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Ik denk ook dat je gelijk hebt hoor. Mijn dochter van 4 viert zijn verjaardag nu al 1,5 week iedere dag omdat ze het niet leuk vindt. Haha. Ook voor de oudere kinderen willen we dus wel wat leuks ervan maken.

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Die Bruder auto's zijn wel prijzig zeg. Die zijn wel voor buiten toch? Welke is de grootste hit? Of is het een combi.
    Politie brandweer etc hier ook een hit al wel. Hij heeft van die 3 kleine autootjes. Kan Kan niet echt iets anders van vinden voor deze leeftijd.

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Wij hebben bruder destijds bij cranenbroek gehaald, maar niet iedere vestiging heeft ze weet ik.
    Wij hebben hiervan een grote oplegger met tractor.
    Vast en zeker op marktplaats ook veel van te vinden voor een schappelijke prijs. Het spul kan prima voor buiten hoor.
    Voor buiten hebben wij ook een grote vrachtwagen met 2 autos erin, ik dacht van little tikes, daar kunnen ze op zitten en mee rijden, ook erg leuk.
    Wat betreft de politie enzo, deze hebben wij van playmobil, maar we hadden dit al van onze oudste zoon.

14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Speelt hij dan binnen of buiten met die Bruder auto's? Mijn zoon van nu 7, vond het nooit zo interessant zulke grote auto's. Al hebben we nooit van Bruder gehad hoor.

15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Smartmax is leuk ja! Heeft hij in december ook wat van gekregen. Kan ik nog wel vragen aan opa en oma. Als er een setje met voertuigen is.
    De way to go autobaan hebben wij voor onze oudste ooit gekocht. Wordt niet veel mee gespeeld. Daar vind ik het dan te duur voor om extra uitbreiding voor te vragen.

16. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Leuke skelter zeg!!! Ik heb er al over getwijfeld. Dacht misschien een jaartje wachten dat hij eerst op de loopfiets kan ofzo. We hebben ook al zo'n grote trekker namelijk. En zo'n skelter moet dan weer in de schuur hahaha. Wel erg leuk!! Ik zag ook iets van Exit skelter.

17. Krtek

Krtek Niet meer actief

Lidl heeft nu een leuke buitenkeuken. Vandaag binnen gekomen, nog geen tijd gehad om hem ongezien open te maken (is een bouwpakket). Zoontje van 5 krijgt hem over ene paar weken voor zijn verjaardag maar is met 2 ook vast al leuk.

Baileyy vindt dit leuk.
  18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    O krijgt denk ik ook een wobbel. Hij word in juni 2. Iemand tips welke je het beste kan doen? Wij dachten ook aan way to play autobaan maar dat is dus geen hele grote aanrader? O is echt dol op boeken dus dat is ook altijd goed bij hem.

Super jammer en gek om het niet groots te kunnen vieren.

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zag een step van paw petrol en laarzen.

Kapla
    Wobbel

Mijn dochter krijgt in ieder geval een loopfiets. Ik heb nog 2dingen liggen, maar ik weet niet of ik die kado doe of zo bij het speelgoed doe.

20. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Bij prenatal graafmachine waar een peuter op kan zitten en dan graven.

Verder step, rolschaatsen, skateboard, buzzy skelter.

Voor binnen wobbel, grimms regenboog, playmobil.

Deel Deze Pagina