Buurmeisje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat erg. Ook erg confronterend. Hoe snel een leven voorbij kan zijn.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad heel confronterend, en het zet je aan het denken.

Ik heb zelf een zoon van een jaar ouder, het kan ook zo met hem gebeuren. En daar sta je normaal niet bij stil.
    Nu is het zo dichtbij dat je er gewoon angstig van word.

M'n kinderen zijn bij m'n ouders en ik heb echt ontzettend slecht geslapen zit al de hele ochtend te wachten tot ze thuiskomen.
    Wil ze zo graag bij me hebben, m'n buren kunnen dat nooit meer met hun dochter :(.

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    jeetje :(

gecondoleerd :(

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat vreselijk. Veel sterkte!
    Ik ben wel benieuwd naar de doodsoorzaak.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik dacht gisteren spoken te zien!
    Er werd aan de deur geklopt dus doe open, staat de buurvrouw aan de deur met het buurmeisje?! Of ze even bij ons kon spelen.

Wat blijkt niet het meisje maar het jongentje van 9 maanden is overleden. Ze kunnen niet goed Nederlands dus buurman had het niet helemaal goed tegen me gezegd.

Het vreemde vond ik, dat de buurvrouw ontzettend vrolijk was!
    Manlief zegt dat ze er zo in Afrika mee omgaan, ik vond het verbazingwekkend het is nog geen 2 weken geleden.

Ik weet nog steeds niet wat er nou gebeurd is...

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wat verschrikkelijk!
    Ik heb er echt geen woorden voor. De gedachten alleen al maken me misselijk van verdriet...
    Sterkte meid.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

klink mischien heel hard maar hun hebben een periode van rouw van 1 week overal en daarna alleen nog thuis.en ja bij hun is het waarschijnlijk "gods wil"

maakt het voor mij toch niet te begrijpen hoor zo jong nog!
    wij hebben een half jaartje terug afscheid moeten nemen van een meisje van 5,5 maand zelff ik ben daar vanslag van geweest

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja mijn man zei dat het bij zijn land bij sommige stammen ook zo is. En het is inderdaad 'gods wil'
    Maar toch ben ik er erg verbaasd over...

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    oh gatver, bij zulke dingen krijg ik het altijd spaansbenauwd. Je beseft dan idd dat het zo over kan zijn.
    Kan er ook heel slecht tegen, krijg dan de neiging om mijn dochtertje de hele tijd stevig tegen me aangedrukt te houden, het liefst de hele dag. Bij zulke berichten ren ik dan ook meteen naar haar toe om haar ff flink te kussen en te knuffelen.

Verschrikkelijk voor die ouders zeg. Gods wil of niet, mij had je op kunnen bergen, was niets meer waard geweest.

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Pfff vreselijk , wat zul jij stom gekeken hebben toen dat meisje ineens aan de deur stond :$ je bent er toch veel mee bezig geweest en veel aan dat meiske gedacht natuurlijk en ineens staat ze daar ....

ik heb dat een tijd geleden gehad , een nichtje van ons die is 11 en heeft een hersentumor , ook maanden in het st radboud gelegen voor de operatie en dergelijke en wat ik toen zag op die afdeling alleen voor kinderen met kanker dat is zo confronterend echt in een woord verschrikkelijk hartverscheurend gewoon , telkens als ik thuiskwam van zo'n bezoekje was ik dagen van slag en kon ik nergens anders aan denken .... dan besef je inderdaad dat het zo over kan zijn :(:(

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat zal jij raar hebben staan kijken toen dat meisje aan de deur stond.

In Afrika gaan ze inderdaad heel anders met zulke dingen om.
    Het is daar heel normaal om een kind te verliezen.
    Vrouwen krijgen vaak veel kinderen en daar verliezen ze vaak ook wel 1 of meer van.
    Denk dat ze zich daar veel meer van bewust zijn en daar ook heel anders mee omgaan.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vreselijk. Waaraan zou dat jongetje nou dood zijn gegaan?

Het doet me denken aan een verhaal 20 jaar geleden.

Mijn vader was overleden en natuurlijk kwam mijn familie uit Italië direct naar ons toe. Mijn vader heeft een broer die sprekend op hem leek.

Die stond toen buiten voor het huis een sigaret te roken. Een buurvrouw zag het en dacht een spook te zien. Ze was hoog zwanger en is toen die nacht bevallen waarschijnlijk door de schrik.

Lijkt mij ook wel erg raar om dat meisje ineens te zien, brrrr

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk!:(

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn meisje is ook 9 maand, de gedachte alleen al :(

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat verschrikkelijk,mijn dochter is ook zes..bah

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @bossi : ik ben ook heel benieuwd, waaraan het kleine manneke is overleden.Maarja denk niet dat ik erachter ga komen. Ze praten zo slecht Nederlands!

Ik schrok me echt een ongeluk!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja logisch dat je je rot geschrokken bent. Je waande haar al dood. Ik krijg er echt de kriebels van.

19. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb jaren geleden al geleerd dat het leven ineens over kan zijn. Buurjongetje van toen 6 is overleden aan hersenvliesontsteking.
    Kindje was die week daarvoor met mijn moeder meegeweest naar een andere speeltuin en vertelde volgende dag dat hij de dag van zijn leven had gehad. Letterlijk dus achteraf.
    Is zo erg inderdaad om je kind te verliezen.

Hoewel het soms al een wonder mag zijn als je kinderen krijgt.
    Geniet er inderdaad van.

Deel Deze Pagina