Is het nou: Houdt via deze site in de gaten of er blablabla of Houd via deze site in de gaten of er blablabla Stom he, en hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik in de war raak. Als ik houd vervang door loop weet ik het dus nog niet haha
Dankje Stom he, zit ik het na te lezen en dan denk ik ineens hee, dat klopt niet.. En hoe langer ik kijk hoe meer ik twijfel..
Helemaal niet stom hoor, de taal heeft soms wat vreemde grammatica regels, en dit is er zo één Veel succes!
Houd inderdaad. Zet er anders een ander ww voor in de plaats. Loop de actie in de gaten! Loopt de actie in de gaten klopt duidelijk niet.
Zonder onderwerp idd de ik-vorm, behalve in heel ouderwets taalgebruik tegen meervoud (komt allen tezamen) En met een onderwerp erbij volg die persoonsvorm. (neemt u plaats, zoeken jullie dat uit)
Haha heb ik de laatste tijd ook vaker, dan type ik iets en even later lees ik terug en zeg ik heey dat klopt niet (terwijl het wel klopt). En hoe langer ik kijk hoe meer ik ga twijfelen.
haha ja dat is zo inderdaad. Ik ben echt vreselijk met de Nederlandse taal echt waar soms vraag ik me af of ik wel hier geboren ben met mijn site ook laat ik echt door anderen nakijken want het is toch wel heel erg belangrijk maarja dan moet je het wel weten...