Ervaring met styleboxen

Discussie in 'De lounge' gestart door LesGra, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik ben druk bezig met afvallen. Als beloning wil ik dan weer leuke kleding kunnen kopen. Probleem, ik vind zoveel verschillende dingen leuk, maar het tot een juist iets te combineren, not my kind of thing.
    Daarbij een wat moeilijker figuur.. Pinteresten tot je een ons weegt, blijken al die leuke setjes natuurlijk weer niet leuk te staan of valt het in het echt op mijn lichaam tegen.

Nu ben ik benieuwd of er dames zijn die ervaringen hebben met van die samengestelde boxen. ZALON, PS Zoe.

Wat vond je ervan? Of werkt ouderwets shoppen toch het beste?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

En websites waar je complete looks kunt kopen? Zoals fashion zone? En zo zijn er best nog veel andere sites.

3. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Ik heb ze wel eens langs zien komen op YouTube bij "influencers", bijvoorbeeld Aimee van der Pijl.

Resultaat vind ik wisselend. Zij gaf aan dat ze bijvoorbeeld geen blouse wilde en kreeg 2 blouses.
    Sommige combinaties waren verrassend, maar dan zou ik weer op zoek gaan naar een goedkoper alternatief.

4. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Die kende ik dan weer niet.
    Dat is inderdaad ook een optie!
    Heb je daar zelf ervaringen mee toevallig :)

5. GossipGirlxoxo

Niet met de site die ik noemde. Kan niet op de naam komen van degene waar ik besteld heb (wel zelfde idee). Daar heb ik weleens dus een complete outfit met schoenen, broek, top, blazer, sneakers, tas en sierraden besteld. Niet buiten mijn comfort zone ofzo en dat is goed bevallen. Ik vond het alleen lastig al die items los van elkaar nog met andere kleding stukken te combineren.

LesGra vindt dit leuk.
  6. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Klopt, heb ook even wat opgezocht van YouTube.

En wat je zegt, misschien meer gebruiken als hou vast en dan misschien een goedkoper alternatief zoeken.

7. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

#7 Louise11110, 23 mei 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2020
    Ik heb we ervaring bij Zalando!

Je kan van alles invoeren, van je voorkeuren tot een foto van jezelf.
    Echt ideaal! Ik heb zo echt leuke dingen ontdekt. Ze deden bij mij dan 2 setjes die je onderling weer kan combineren.
    Ik heb er wel positieve ervaringen mee!

Het is overigens wel prijzig...

Edit: het heet Zalon geloof ik

LesGra en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb wel eens een box van salon gehad en was erg tevreden. Je kan alles wat je niet wil terugsturen en betaald alleen wat je houdt. Kreeg dingen die ik niet zo snel uit een rek zou halen maar wel leuk stonden.
    Het handigste is om een foto van jezelf mee te sturen, en op Pinterest ofzo al foto’s van bepaalde looks opzoeken, die kan je ook meesturen.

LesGra vindt dit leuk.
  9. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Ik vind Zalon leuk en er zit altijd wel iets leuks bij. je kunt volgens mij ook specifieke dingen doorgeven waar ze rekening mee kunnen houden zoals grote/kleine borsten of bv brede/smalle schouders of taille, weinig billen etc Je kunt het toch gewoon eens proberen, je zit er niet aan vast en wat je niks vindt stuur je heel makkelijk weer terug.

LesGra vindt dit leuk.
  10. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Orange bag heeft ook veel inspiratie looks die je kan kopen.

LesGra vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Als je op google shop the look intoetst kom je meerdere van dat soort websites tegen.

LesGra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina