Dat zegt helemaal niemand, je blaast het enorm op en haalt er dingen bij die helemaal niet gezegd zijn. Verschillende regio’s, verschillende regels op de stort, that’s it - betekent niet dat jij je niet aan de regels houdt, maar ook niet dat de regels bij jullie stortplaats overal gelijk zijn.
Ik snap dat het kut op je over komt en je je aangesproken voelt. Maar je maakt het wel zelf heel persoonlijk op deze manier. En dat applaus en respect voor de zorg betekend natuurlijk niet dat je met elke mening en handeling van iemand uit de zorg het eens moet zijn en je mond daarover moet houden omdat het om een zorgmedewerker gaat. Want op het eind van de rit zijn jullie net als elke andere werkende nederlander gewoon mensen. En geen superhelden waar alleen maar ja en amen op gezegt moet worden.
Ik zie dat je al pagina's verder ben maar ik wou even zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap mijn buurman ineens een hele nare man ging vinden daarna toen mijn dochter geboren werd was hij geen vervelende man meer. Maar tijdens mijn zwangerschap vond ik alles maar raar en naar aan die man dus mischien komt het allemaal wel goed.
Jeetje, probeer een beetje te gaan relaxen. Dit is wel een typisch voorbeeld dat stress meer kwaad doet dan Corona zelf. Het is niet alleen de zorg die in de stress zit hè? Hele volksstammen gaan failliet en worden werkeloos door deze achterlijke massa-hysterie. Maar kruip vooral lekker in de slachtofferrol...
Volgens mij stuur jij alleen 'kut' berichten. Je berichtjes komen wel hard en onvriendelijk over. Ik begrijp dat het nu hectisch is om in de zorg te werken, zeker hoe jullie alles nu regelen ook met de kids. Hoop voor je dat er snel weer rustigere tijden aankomen.
Misschien ligt het aan mij, maar WIE suggereert er dan dat jij je niet aan de Corona maatregelen houdt? Ik zal er overheen gelezen hebben misschien... Het enige dat mij opgevallen is, zijn jouw onaardige berichten, vooral de toon. Dat jij in de zorg werkt en wat je kinderen allemaal wel en niet mogen of doen of hebben gedaan heeft helemaal niks met dit onderwerp te maken, waarom ben je zo boos?
Daar gaat het toch helemaal niet om??? Het gaat om je manier van reageren op anderen, komt op mij heel denigrerend over. Heeft geen f*ck te maken met wat je allemaal wel en niet laat door Corona en al helemáál niet door je beroep!
Idd, ik hoop dat je op je werk anders reageert. Ik begrijp dat door de maatregelen; je het een en ander laat liggen, maar om nu grote spullen 2 mnd in je tuin te laten liggen, vind ik niet nodig en al helemaal niet als de kinderen de tuin gebruiken want anders komen ze niet buiten. Het lijkt net of je hier je gelijk wilt halen.
Chappeau. Je klinkt echt als een top verpleegkundige/verzorgende/superheld. De patiënten zijn vast dol op jouw collega's, want jij bent vast niet erg aardig tegen ze. Slaat echt nergens op he, bovenstaande opmerking. Klopt. Ik meen het ook niet. Want ik ken jou geeneens. Maar het is wel heel erg gemeen. En dat is wat jij dus ook doet. Dingen persoonlijk maken die nergens op gebaseerd zijn. Beledigen. Je overdrijft enorm over een opmerking waarin jij niet eens gequote was. Dus stap eroverheen en laat het los.
En waar staat er dat er geen kinderen in de auto mogen dan? Volgens mij begrijp je de regel niet helemaal. Er mag namelijk maar 1 persoon per voertuig de milieustraat op, de rest moet dus in het voettuig blijven. Dat is toch gewoon wat maartje deed?
In regel 7 staat dat. Ik weet uiteraard niet waar jij woont maar bij ons moet he echt met de auto het terrein op en kan je per afvalsoort je spul in de container doen in de rijroute Dus 1 persoon en kinderen zijn ook personen dus die mogen niet mee
Hier rij je ook met je auto door een slagboom de stort op. Punt 7 is voor mij wel duidelijk genoeg omschreven dat ik het niet zou proberen.
Hier mag dat inderdaad zoals jij het zegt, maar kinderen mochten voor corona ook niet uitstappen, dus dat is eigenlijk gewoon hetzelfde.
Zoo jij zit er ook lekker doorheen zeg. Ik snap echt niet waarom je je zo vreselijk aangevallen voelt want is totaal geen reden voor in dit topic. Maar vooral die laatste zin vind ik echt heel raar. Behalve dat ik überhaupt niet voor het zorgpersoneel ga klappen, vind ik het een nogal bijzondere uitspraak. Waarom heb vind jij het nodig dat mensen aardig voor je zijn en voor je klappen omdat je in de zorg werkt? Heb je narcistische trekjes of ben je gewoon zwaar overspannen? Vind het best zorgelijk voor jou en je gezin overkomen dat je zo enorm uit de bocht vliegt om redelijk normale reacties op een niet al ge aardige post. Misschien toch eens met iemand/ psycholoog gaan praten mocht je dat niet al doen?
Deze reactie was helemaal niet op maartje zelf, maar op al die mensen die maar liepen te zeuren over de spullen een paar weken in de tuin, nu het zo druk is op de stort en vanwaar de vraag komt, alleen te gaan als het echt nodig is (en dat betekent dan soms opsparen en daardoor maar 1x gaan). De reactie van maartje naar mij daarop op mijn screenname hier op dit forum, die was echt belachelijk, zeker omdat zij (net als dat ik kan ruiken dat zij in de zorg werkt en er totaal doorheen zit) toch ook moet kunnen ruiken dat achter zo’n suffe screenname een heel beladen verhaal zit. En zelfs als dat niet zo was, sorry hoor, maar haar reactie was echt in en in gemeen. Terwijl mijn reactie een sarcastisch algemeen zinnetje was, waarvan ik nog steeds niet begrijp waarom daar zo overtrokken op gereageerd moet worden.