schommel voor baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maartjev, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    We hebben nu een babyschommel te leen gekregen van vrienden, en ons zoontje is er echt stapel op!!! Het kan hem niet hard genoeg gaan, heerlijk vindt hij het. Nu zitten we er aan te denken om een schommel voor in de tuin aan te schaffen, een 'echte' schommel zeg maar, maar dan voor baby's.
    Iemand ervaring mee?
    Waar koop je dat?
    Vanaf welke leeftijd?

2. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Mijn ouders hebben er 1 uit amerika, die is van zacht plastic en sluit de baby helemaal in, daar heeft hij 2 weken geleden helemaal voor het eerst ingezeten, hij vond het geweldig! Ik heb er zelf nu 1 bij de welkoop gekocht, maar nog niet gebruikt.

3. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben bij de Intertoys zo'n drie-standen schommel gekocht (blauw/rood/geel plastic). Eerst zitten ze in een beugel, dan zonder beugel en uiteindelijk los. Patrick vindt dit fantastisch en het kan wat langer mee op deze manier. Er staat volgens mij trouwens op de verpakking vanaf 8 of 12 maanden, maar Patrick zat hier in toen hij goed zelfstandig kon zitten, dus zo'n 5 maanden oud en dat ging prima.

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    wij verhuizen over een weekje naar een gelijkvloersappartement en dan hebben wij ook lekker een tuintje. jamie houd ook echt van schommelen.
    ik zag even geleden bij de blokker van die hangstoeltjes, moet je alleen nog een houtenbalk hebben of een boom ofzo waar je het aan kan hangen. het stoeltje incl touwen enzo kostte 9 euro~!

5. xxxCorinaxxx

Jan 12, 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    toevallig laatst eentje bij de bartsmit gekocht voor 50 euro,niet altegroot maar ze vind hem geweldig,haar neefje van 2 kan der ook nog in!

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Deze hebben wij ook gekocht. Er staat idd op van 12maanden tot 6 jaar, maar Robyn zit er nu ruim een maand in, sinds ze goed kan zitten eigenlijk. Het is een groot succes, hoe harder je haar duwt hoe leuker ze het vind.

7. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben zo'n electrische van Graco. Superding. Druk op een knopje en ons ventje schommelt lekker in slaap.
    Tis wel een duur ding helaas.

8. thewiz

thewiz Actief lid

Jun 27, 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Da's toevallig! Ik heb er net een online besteld bij Baby walz. Voor 15 euro. Een rode van plastic. Hij kan in de tuin maar ook gewoon aan de deurpost vast gemaakt worden. Kan tot de leeftijd van 3 jaar of 23 kilo. Ze vindt het vast geweldig. Haar oma had er ook een tweedehands gekocht. In de vorm van een vliegtuig. En ze vindt het geweldig!

Share This Page