ik heb gister via www.vakantieveilingen.nl een avondje uit gewonnen! wie is wel eens naar een avond in BOOMCHICAGO geweest? zit op het leidsche plein in amsterdam vantevoren daar dineren en daarna de show.
Ben er een jaar of 4-5 geleden een keer geweest en vond het echt heel erg leuk. Wil er ook nog steeds een keer met mijn vriend naar toe maar het is er helaas nog niet van gekomen. Maar zeker een aanrader voor een avondje humor!
fijn, al zoveel positieve reacties! als je via vakantieveilingen doet, scheelt echt een boel geld! je moet dan wel net het meeste bieden en de veiling winnen...
we zijn met het bedrijf een paar jaar geleden geweest. Was keileuk. Alleen ik vond het eten niet zo super. Maar ik was ook een beetje ziek
Jaren geleden met een afdelingsuitje geweest. Het eten duurde wat lang (de show was al lang en breed begonnen), maar voor de rest een super voorstelling. Alles wel in Engels.
Wij gaan ieder jaar wel een keer naar Boom, en als we Amerikaanse gasten hebben gaan we gewoon nog een keer. Ze zijn enorm grappig en heel goed in improviseren. Geniet ervan!
gisteravond zijn we geweest. voor ons 2 uit een klein dorp, was het al een heel avontuur om door de amsterdamse binnenstad te rijden! hahahahaha zelfs de tomdom had moeite, na de eerste wegopbreking. gelukkig toch gevonden. het was echt ontiegelijk druk! maar wel heel leuk! we zaten helaas langs echte 'klagers'. en echt waar, wij kregen ons hoofmenu 10 minuten voor het einde van de show! en ons toetje pas toen de show al lang en breed afgelopen was. het voorgerecht vonden we niet lekker, maar dat lag echt meer aan onze smaak dan aan de kookkunsten. als hoofdgerecht de boomburger, JAMMIE! en als toetje de chocolat tart, LEKKER! ( alleen echt klein) verder een hele leuke avond gehad, en omdat we zo laat pas ons eten kregen hebben we ons drinken allemaal gekregen! en ook wel duizend excuses! heel netjes opgelost dus allemaal! hoewel wij het niet erg vonden dat we zo laat pas eten kregen. o ja, de show was echt heel leuk!
boomchigago is ook te gek! ben er 3x geweest en heb altijd een leuke avond gehad. fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad!