buurvrouw overleden

Discussie in 'De lounge' gestart door Faye80, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    O, pfff even mijn hart luchten hier, voel me zo rot.. In de straat wij vorig jaar zijn komen wonen zijn we heel warm ontvangen door een aantal buren. Onze buren die recht tegenover ons wonen altijd leuk contact mee, vaak praatje op straat en mee leven met elkaars wel en wee zij zijn wel eens bij ons op visite geweest en ze nodigde ons ook terug uit maar door drukte en ziekte kwam het er maar niet van, ze bleven het maar vragen en wij bleven het maar beloven met de intentie om ook echt een keer te gaan maar toch kwam het er nooit van. Een aantal weken geleden hoorden we van ze dat zij ziek was (kanker) daar waren ze zelf erg van geschrokken maar er was nog hoop dmv chemo om dit te bestrijden ik dacht wel eens bij mezelf moet ik even aan bellen om te vragen hoe het gaat maar wist niet zeker of ze daar wel op zaten te wachten en af en toe op straat spraken we elkaar eens. En van het weekend dacht ik nog, ik ga een lekkere douchegel oid voor haar kopen en langs brengen. Maar nu is het te laat.. toen ik vanmorgen mijn kinderen naar school had gebracht kwam er net een rouwauto de straat uitgereden.. ben er echt zo naar van.. heb nu echt spijt dat ik niet eerder bij haar langs ben gegaan, wel vaak kaartje in de bus gedaan voor beterschap en sterkte. Bah wat voel ik me rot!

2. penseel

penseel Niet meer actief

Oei vervelend,Snap wel een beetje wat je bedoeld. In eens is het onverwachte einde daar en je had nog wat willen doen.
    Wees er voor de buurman en neem het je zelf niet te veel kwalijk.

Persoonlijk snap ik wat je bedoeld ging niet zo vaak naar mijn opa en oma en in eens waren ze er niet meer voelde toen ook vervelend van had je nu echt geen tijd voor ze?

Sterkte.

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Aaah...gecondoleerd met de buuv... :( Lief dat je kaartjes in de bus hebt gedaan. Zal ze denk ik wel heel fijn gevonden hebben.
    Het is ook moeilijk om te bepalen om dan wel of niet langs te gaan, dus voel jezelf niet te schuldig. Kijk of de buurman misschien behoefte heeft aan wat gezelschap of niet. Toen onze overbuurman stierf vertelde zijn vrouw mij wel 3x wat er gebeurt was. Ze vergat volgens mij elke keer dat ik het al wist of ze had het gewoon nodig, kan ook. Maakte mij niks uit, ik luisterde elke keer weer. Hopelijk had ze er wat steun van.
    Sterkte!

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik snap dat je je rot voelt maar je kunt jezelf niks kwalijk nemen. Zo gaat het vaker met bepaalde contacten, dat je steeds beloofd te komen maar het kom er niet van...

Gecondoleerd en sterkte! Ik zal ook proberen er voor de buurman wel te zijn.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Neem jezelf niet te veel kwalijk maar laat het een leer zijn voor de volgende keer.

Deel Deze Pagina