kuur flagyl uitstellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames
    ik ben vanmiddag bij mijn huisarts geweest omdat er een kweekte van mijn baarmoederslijmvlies is gemaakt 2 weken geleden. Nu kwam eruit dat ik overmatig gardenella bacterie heb het is een natuurlijke bacterie in de vagina maar ik heb er dus teveel van zeg maar nu heeft hij mij een 7 daagse kuur gegeven van ovules die ik elke avond in mijn vagina moet doen maar het probleem is ik lees net ik mag er geen alcohol bij gebruiken en begrijp mij niet verkeerd hoor maar ik drink eigenlijk nooit en ik had me erg verheugd op een feestje dit weekend. En zou het heel zonde vinden als ik geen drankje kan doen. Daarna moet ik ook mijn menstruatie krijgen wat ook niet echt bevorderlijk voor de kuur is. Nu is mijn vraag zou het kwaad kunnen als ik 2 weekjes later begin met deze kuur dus na mijn menstruatie? Ik ga morgen ook even met de huisarts bellen voor advies alleen ik moet er dus eigenlijk straks voor het slapen ook al 1 gebruiken in de hoop voor mijn menstruatie klaar te zijn met de kuur. Dus als ik het morgen ga vragen verlies ik al 1 dag... wat is wijsheid en wat zouden jullie doen alvast bedankt voor eventuele reacties

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ik zou je feestje even laten voor wat t is. Wil je t toch? Dan zou k vanavond gewoon niet nemen en morgen belken voor oveleg

Deel Deze Pagina