HOOP?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elena, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    pfffff.... ik weet het even niet meer. Vandaag getest, maar negatief :cry: .
    Ik de dokter maar gebeld, moet ik w88 tot volgende week en dan weer een test doen :( . Ik blijf w88, wil een ja of een nee horen. Als ik naar mijn eigen lichaam luister ben ik zwanger, maar als ik naar die test kijk (cb met plusje) staat er een minnetje. Ik wordt hier zoo ontzettend onzeker van.

    Kan dat, dat ik nu negatief test en toch zwanger ben? Zijn er meer van jullie die dit hebben gehad? En wanneer hebben jullie toen weer opnieuw getest?

    Ik heb op het moment een heleboel klachten/symptonen:

    - veel plassen
    - gloeiende wangen en voorhoofd
    - meer zweten (heb anders nooit last van natte plekken)
    - stemmingswisselingen(gister sacho, werd gek vanmijzelf)
    - moeilijke ontlasting
    - witte afscheiding, voor mijn NOD erg veel
    - het nergens trek in hebben, brok in m`n keel
    - heeeeel erg moe
    - opgeblazen buik
    - een week geleden ongi kramp
    - erg duizelig
    - 2 weken terug 1 dag erge koppijn en nu af en toe heel licht (heb anders nooit hoofdpijn
    - grotere steverige borsten en donkere tepels (waren een paar dagen erg gevoelig, nu minder)
    - als ik 2 uur niks eet of als ik s`ochtends wakker wordt z`n hol gevoel hebben dat je moet eten, maar heb geen honger.
    - paar dagen terug last van zeurderige lage rugpijn
    - trek in bepaalde dingen hebben
    - dromen onthouden
    - een aantal dagen na mijn ongi kreeg ik blaasontsteking na 2 dagen ineens weg
    - kokhalzen bij het zien van bepaalde dingen
    - branderige ogen en zweverig gevoel, alsof je niet nadenkt

    Sorry hor voor die hele waslijst :oops: , maar ik moest het echt even kwijt :( . zijn er mensen die dit ook hadden en niet zwanger of juist wel waren?Ik ben nu al 5 dagen overtijd en nog niks te bekennen.



    Bedankt voor het lezen iig!

    Liefs Elena
     
  2. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey meid

    sommigen testen pas 2 weken overtijd positief ik doe dit weekend een testje suc6 er is nog hoop hoor :D

    groetjes sunny
     
  3. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Succes Sunny! Hoop dat jij wel positief test! [-o< En ben je echt 17 dagen overtijd? Hoe heb jij die onzekerheid volgehouden? ;)

    Liefs Elena
     
  4. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja ben echt zolang overtijd ik zou eerst wachten totdat ik weer ongesteld moet worden maar ach ik denk doe maar weer ff eent est dit weekend
     
  5. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Had je al eerder getest? En heb je last van symptonen?

    Vind het echt knap van je hor! En dan zeur ik nu al :oops:
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Had in het begin gigantisch last van misselijkheid, is nu minder, Had last van diarree en daarna kon ik 2 a 3 dagenn niet naar de wc en is nu nog best wel moeilijk. Af en toe last van zuurbranden. Ook had ik in het begin veel last ongikrampen maar dat is nu af en toe een scheut dus ik weet t nu niet meer of ik nou wel of niet zwanger bent. Ik heb misschien geduld omdat eigenlijk we nog wouden wachten maar als t zo is dan zijn we wel blij hoor en is het zeker welkom. Heb nog wel dat ik van bepaalde geuren over mijn nek ga.

    wannner ga jij weer testen?

    groetjes
     
  7. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    owjah ook wel last van jeugdpuistjes
     
  8. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Wanneer dat ik ga testen weet ik eigenlijk nog niet, durf eigenlijk niet meer zo misschien dat ik nog even een weekje zoiezo w8. Welke test gebruik jij?

    En ik had idd ook last van diarree, maar heel even en nu kan ik niet 8)
    En die puistjes :x irritant:p Ik moet ook steeds boeren iets wat ik normaal nooit doe hihi ze floepen er zomaar uit hahaha 8) :oops:
     
  9. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa ik heb last van puistjesss
    gelukkig zie ik dat er nog 1 de gelukkiger is haha
     
  10. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    hihi zal ik het nog bonter maken?
    Ik heb op de nacht van gemeenschap een gevoel dat het "raak" is..
    En deze dag de 5de dag na mijn eisprong die ik ook kan voelen had ik een beet in mijn baarmoeder...Innesteling!Woohoo!

    2 maand terug had ik presies hetzelfde en de dag na die innesteling kreeg ik een bloeding het had nog niet zo mogen zijn (nu hopelijk wel hihi)
    En een puistjes!Das wel wat minder...

    Knuffies ikke
     
  11. Angellady

    Angellady Lid

    12 sep 2007
    67
    0
    0
    Hoi Elena,

    De klachten die jij hebt heb ik ook. En ik heb ondertussen ook al 3 testen gedaan en alle 3 negatief.

    Bij mij kan het ook waarschijnlijk zijn dat mijn cycles nog op gang moet komen. Ik heb een hoormoonkuur gehad, waarvan de laatste spuit op 11-07-2007. Op 08-08-2007 had ik weer moeten spuiten en dat heb ik niet gedaan.

    Mijn gynecoloog zei dat ik 8 weken na de laatste prik mijn cycles moet krijgen. En mocht het na 9 weken niet het geval zijn, dat ik dan een test mocht doen.

    Ik ben nu 9 dagen verder en nog niets.
    Ik heb ook de volgende klachten;

    * lage rugpijn
    * vermoeid
    * brandend maagzuur
    * een paar dagen gelelen enkele dagen misselijk
    * licht in mijn hoofd
    * paar dagen gelelen hevige afscheiding en nu niets meer
    * gloeiende wangen
    * vaker plassen
    * heel af en toe ongi krampen, maar heel weinig.

    Dus ik zit nu een beetje in de zelfde schuitje, wel of niet zwanger. Ik heb al 3 testen gedan en alle 3 neg. Bij mijn laatste zwangerschap teste ik ook pas bij 2 weken overtijd.

    Twijfels en nog eens twijfels! Ik heb nu besloten om tot maandag te wachten en dan opnieuw te testen. Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan kan ik dat dinsdag bij de gyn bespreken. ik heb dan een afspraak.

    Ik duim voor je dat je uit de onzekerheid komt, en dat je ook zwanger zal zijn. [-o<
     
  12. Angellady

    Angellady Lid

    12 sep 2007
    67
    0
    0
    Sorry voor het lange verhaal :oops:
     
  13. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik ben juist heel blij met je verhaal, het gevoel niet alleen te staan doet me goed :) Het is ook zo verschrikkelijk k*t al die nega testen als je overtijd bent en ook nog eens symptonen hebt. Aan de ene kant liever niet natuurlijk, maar als je nou ongi wordt heb je wel antwoord.

    Ik hoop en duim voor ons beide dat we snel antwoord krijgen en dan wel in positieve zin ;) [-o<

    Liefs Elena
     
  14. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoop idd voor je dat het nu raak is en dat het mag blijven!

    Liefs
     
  15. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De symptomen die jij noemt heb ik bijna allemaal, en ja ik ben zwanger, dus er is nog hoop! ;)
    Vooral die gloeiende wangen, lage rugpijn, witte afscheiding, blaasontsteking, meer zweten en dromen onthouden.
    Misschien kan je eens vragen aan de ha voor een bloedtest?
     
  16. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Krijg gelijk weer een sprankeltje hoop hihi THNX!

    Ik heb vanochtend de HA gebeld en uitgelegd hoe en wat, zegt de assistente: "Dan moet je maar even wachten, volgende week maar weer proberen". Al had ze maar gezegt dat het vaker voorkomt en nog niks betekend, maar kreeg echt het gevoel dat ik ongelegen belde en dat ik een zeur was ofzo :(

    Liefs
     
  17. sarahv

    sarahv Lid

    12 sep 2007
    48
    0
    0
    ja inderdaad dat je dat zo lang hebt volgehouden knap maar elena ik heb dezelfde symptomen als jou moe sjagie weer blij en ga zo door last van harde zaere stevige borsten gisteren begon ik de aders erg te zien moe enz.
    maar ben altijd er onregelmatig ongie
    dus moet of nu test of volgende week hoop dat ik niet ongesteld wordt!

    jij veel succes verder bij jou ook wel veel syptomen trouwens en ben je aan de pil niet meer net gestopt?
     
  18. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nou had voor niks getest ben ongi geworden net, ben benieuwd hoe het doorzet hoor misschien is het wel spotting en blijft t daarbij
     
  19. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Klopt ik ben ook nog niet zo lang met de pil gestopt dus daar zou het ook mee te maken kunnen hebben, maar het zijn er zo veel en zolang die ongi uitblijft, blijf je twijfelen ;)

    En Sunny wat kl*te voor je zeg :evil: ! Wel zekerheid, maar ik had het liever positief gezien ;)

    Liefs...
     
  20. mik25

    mik25 VIP lid

    12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden,

    ik zit in hetzelfde schuitje ookm vijf dagen overtijd drie negatiefe testen verder. (wij zitten in de eerste ronde na de pil)
    donderdag naar de huisarts geweest en van hem veel onbegrip. nou ja zei hij als je negatief test dan is het niet anders he.

    ook veel lachten waarvan sommige weer wegtrekken. ik snap er niets van. maar ja ik ga nu ook een week wachten maar je word er wel onzeker van . wel niet wel niet. de ene keer denk ik ach ja mischien de volgende keer en de andere keer denk ik nee ik ben zwanger ik weet het zeker.

    succes aan iedereen

    groetjes mik
     

Deel Deze Pagina