Fotograaf gezocht die als hobby onze bruiloft wil doen

Discussie in 'De lounge' gestart door stef, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hallo dames,

Wij zoeken eigelijk een fotograaf die onze trouwdag wil vast leggen voor een leuke prijs! Het is helaas al snel dag ( 07-08-09) dus moet ook wel spoed achter zitten.
    Wij wonen in zeist maar foto's willen we eigelijk in utrecht doen.

Dus als jullie iemand weten die het super leuk lijkt dan horen we het graag!

Groetjes stef

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Wij hebben onze foto's net terug van ons huwelijk (18 juni). Ze zijn van Mirjam Dekker, ze woont in Vinkeveen dus Utrecht is prima te doen voor haar. Wij hebben haar weer via een vriendin die ook heel tevreden was. Heel fijn mens, makkelijk in de omgang en opvallend 'onopvallend' aanwezig. Vanalles is mogelijk.

Wil je iemand professioneel of zoek je dat eigenlijk niet? Haar prijzen varieren namelijk en wij hadden het er wel voor over om wat meer ervoor te betalen. Wel belangrijk dat het goed gebeurd. Mijn zus had een goedkopere fotograaf op haar huwelijk en die was een heel rolletje kwijtgeraakt of zo dus niet veel beeldmateriaal uiteindelijk.

Mirjam heeft voor ons een super album gemaakt die ze dan op cd rom opstuurt met alle andere gemaakte foto's. Zo kan je de foto's nog veranderen in de opmaak (bijvoorbeeld die tante eruit en die oom er in). Uiteindelijk maakt ze het dan een mooi album van.

Kijk maar of je het wat vind. www.mirjamdekker.com

Echt een aanrader.

Groetjes, Charlie

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kan je niet direct helpen, maar heb wel een tipje:
    kijk eens op Trouwforum (moet je wel ff aanmelden om te kunnen posten)
    Daar zijn heel veel topics over fotografen te vinden, en ook aardig wat 'hobby-fotografen' die misschien zelf om te oefenen wel willen.

Succes!

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    @charlie
    onze bruiloft loop al aardig uit de hand qua geld en hebben niet heel veel ruimte meer dus vandaar dat we eigelijk iemand zoeken die het voor een leuk prijsje wil doen.

Hoeveel hebben jullie betaalt? als ik vragen mag

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb helaas geen tips voor je maar ik wil je even een hele fijne dag toewensen en geniet ervan!
    Je bent de zoveelste die op 07-08-'09 gaat trouwen ;).

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik had voor 100 euro een 'hobby' fotograaf.
    En we hebben echt super mooie foto's. Ze was er de hele dag bij.
    Heb van haar de foto's op dvd gekregen, en heb deze zelf laten ontwikkelen en in een album gedaan.
    Helaas woont ze niet echt bij jullie in de buurt, ze woont in Noord Groningen.

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja het is leuk trouwen..maar die van ons was duurder dan we dachten. De rekeningen op naculcalatie zoals de receptie liegen er ook niet om. Maar het was het wel waard natuurlijk.

Ik hoef de prijs hier denk ik niet neer te zetten dan want het is niet een leuk prijsje. Ik had je bericht beter moeten lezen. Daarbij hebben we voor een digitaal fotoalbum gekozen dus een album waarbij de foto's helemaal in het papier zijn gewerkt zodat het lang mooi blijft. Je kan ook een normaal album laten maken natuurlijk of gewoon de foto's krijgen en zelf een album maken.

Beter dat je op zoek gaat naar iemand anders dan.

Succes er mee en alvast veel plezier op de grote dag. Het is echt geweldig en leuk allemaal. Goed genieten hoor het is zo voorbij allemaal!

Charlie

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik zou toch zorgen dat je een goede fotograaf krijgt. Ik weet dat trouwen duur is, maar bezuinigen op de fotograaf zou ik echt nooit doen. De foto's zijn onvervangbaar. Er zullen genoeg goede fotografen zijn die het voor een klein prijsje kunnen doen.
    Maar kijk wel goed naar eerder werk, want het zou zonde zijn als je trouwfoto's straks niet naar wens zijn!!

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Tipje: vraag het eens op een fotografieforum als eos-digitaal.nl. Daar zitten genoeg amateurs die voor 'n leuke prijs of misschien zelfs voor niets een leuke shoot willen doen.

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Kijk dat zijn natuurlijk super prijzen!! jammer dat ze zover weg woont....

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    bedankt ik zal gauw gaan kijken!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Stef je hebt een PB. Heb je hem ontvangen?

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja bedankt heb hem ontvangen!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Je hebt een reactie op je PB ;)

15. Female

Female Niet meer actief

Denk eerst eens dichtbij, dus onder je vrienden, familie en kennissen of er iemand is die goed is met een camera.
    Mijn tante kan aardig foto's maken en zij heeft de hele dag foto's gemaakt. Ze heeft er ook een heel album van gemaakt en ons dat gegeven als trouwcadeautje. Was erg leuk en mooi geworden!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn fotograaf komt de hele dag voor 375 euro. Kijk maar eens op www.fotohunt.nl. En alle fotos op dvd. Wij waren super tevreden over hem!

17. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Tja, heel persoonlijk, maar wij hebben niet zoveel met foto's. Dus ook onze trouwfoto's vonden we niet heel belangrijk (in ieder geval niet belangrijk genoeg om er honderden euro's aan uit te geven). Ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wij hebben een vriend de hele dag laten fotograferen en een professionele fotograaf voor weinig geld een korte reportage laten maken zonder poespas. De foto's van de vriend zijn lekker spontaan en vind ik eigenlijk leuker dan de geposeerde reportage van de fotograaf. Maar goed, wij zijn ook geen mensen om een trouwfoto op te hangen. Momenteel hangt er één in onze slaapkamer, maar na onze verhuizing kan die weleens naar een stiller plekje verhuizen. Zelfde als het album, die komt alleen tevoorschijn als er naar gevraagd wordt. Ze bestaan dus wel die mensen ;) (en 3 jaar na dato heb ik nog geen spijt...)

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ken iemand hier op het forum die dat heel goed kan.
    Voor info even PBen

19. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Dat kan natuurlijk, maar ik haalde uit het verhaal dat het meer een kwestie was van het geld is op dan iets anders. Tis natuurlijk niet iets dat je nog een keer over kan doen. Wij houden ook niet van geposeerde foto's, en het is natuurlijk helemaal niet zo dat een echte fotograaf niets anders kan.
    Wij hadden een fotograaf voor de hele dag, 8 uur lang geweest, en die hebben we minder dan 500 euro betaald. We hebben de foto's op dvd gekregen en zelf een album gemaakt.

denk er aan dat als je iemand uit de familie vraagt, die niet alles helemaal goed kan volgen, je bent dan toch steeds met de foto's bezig. Er zijn op internet genoeg fotografen te vinden die het voor een klein prijsje kunnen doen. en inderdaad op fotografie fora zijn er vast wel wat te vinden.

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Handig dit topic! Ik ga volgend jaar trouwen en schrok ook aardig van de fotograafkosten!

even neuzen bij de linken en als jullie nog iemand weten die naar delft/den haag kan komen 06-08-'10 pb maar ;)

Deel Deze Pagina