Hallo! Ik heb een hele grote verzameling flessen van de Liddle en die willen we gaan inleveren. Alleen, de meeste zijn allemaal ingedeukt, en als ik erin blaas, gaat hijwel weer normaal maar als ik mn mond weg haal, deukt hij zo weer in elkaar. De doppen zitten er wel allemaal op. Mijn vraag is dus nu, kan ik deze alsnog inleveren? Dat lijkt me toch wel? Maar zou die automaat dat ook pakken of moet er zon medewerker komen? Hebben jullie ervaring hiermee ? Hopelijk krijgen we snel een antwoord! Alvast erg bedankt, Groetjes, Mandy 8)
Hier ook vaak ingedeukte flessen en de automaat pakt ze gewoon.. Je kunt het altijd proberen en anders is een medewerker zo geroepen.
hoi, ik werk bij de lidl, bij ons is de ervaring dat die flessen het vaak niet doen in de automaat... als ik jou was zal ik eerst ff alle ongedeukte flessen erin doen en daarna die met deuken proberen. Als hij ze niet pakt, roep je ff een medewerker en dan kan hij/zij ze omruilen voor flessen die het wel doen...
hier doen ze het altijd allemaal levren er altijd een hoop tegelijk in bij de lidl en doen dan weer even gratis boodschappen
Hoihoi hier ben ik weer! Ik heb vandaag alle flessen zonder problemen kunnen inleveren! De gedeukte pakte de automaat ook! Af en toe spuugde hij hem terug, maar als je hem even draait en weer terug doet pakte hij hem meestal wel. Erg bedankt voor jullie antwoorden Groetjes!
Zeg dat wel, we hadden echt een super verzameling aan flessen. Echt niet normaal, het totale statiegeld was dus ook 18 euro. En dat waren alleen de flessen van de liddle. Nu moeten we de andere helft inleveren bij de andere winkels. Scheelt een hoop ruimte, hahaha. Maarja spaargeld voor mn kindjes!
Gelukkig dat het gelukt is... en dat is inderdaad weer een mooi zakcentje... Deze kan weer dicht! Groetjes, Josien