Moet je zelf inschrijven op produkten die je wilt buzzen, of krijg je produkten toegewezen? Ik heb me nl. ook ingeschreven, maar kan nergens vinden of ik ergens aan mee kan doen.
ik ben vooral benieuwd wat er gebuzzt gaat worden hier geen kinderen en ook binnen 2 maanden nog niet. dus ik mag enkel toekijken......
Je krijgt regelmatig een mailtje met "nieuw te buzzen produkt" Vervolgens staat daar dan een link naar de site in... als je daar op klikt moet je een poll invullen. en aan de hand daarvan owrden dan mensen geselecteerd die mogen buzzen. Soms zijn dat er heel veel.. soms zijn dat er wat minder.. maar dat wijst zichzelf redelijk. tot dusver.. heb ik 2x misgegrepen tho 1x boeken en 1x de eerder genoemde dropjes Maar ik krijg er zelfs geen spam in de mail van.. dus reclamewise zit je redelijk veilig.
Ik heb me ook angemeld, lijkt me best leuk! ik heb ook een lange tijd voor NIPO getest. Is ook erg leuk, maar je krijgt bijna nooit iets om te testen... Ik hoop dat dit meer testen is hahaha
ik heb net een hele vragenlijst in moeten vullen om te kijken wat voor een producten je kan gaan buzzen