Zal ik eens eigenwijs doen? Ik zou die ander willen proberen, puur uit nieuwsgierigheid.... Ben gewoon benieuwd naar die combi...
Hmmm net als veel voorgangers ga ik ook voor de zoete drop. Salmiak vind ik ook lekker, maar voor mint pas ik echt wel. Net als die after eight dingen, choco-mint...bah! Leuk om te doen lijkt me dat testen
Hmmm ik ga ook voor de zoete drop Zoute drop vind ik nog lekkerder qua smaak maar zoete drop is een goede 2e. Over zoeyte drop gesproken denk dat ik er zo 1 ga eten
oh yammie..drop..ik had een kilo zak meegenomen maar is op doe mij ook maar zoete drop..ik vind salmiak ook heel lekker maar die combi doet me niet veel..
Nice Lin, Ik geloof dat ik buiten de boot viel wat betreft het snoepgoed Maarja.. mijn kans komt ngo wel een keertje *grin* overigens.. vind ik zoete drop echt niet lekker (op munten en honingdrop na) En de combi salmiak + mint heb ik ook in finland als ijsje gegeten.. vond ik ook niet echt dat je zegt lekker :/
Haha de meeste van mijn testpersonen gaan tot nu toe voor zoet, omdat ze geen honger krijgen als ze salmiak/mint als combinatie horen. Ikzelf vind de salmiakmint wel lekker, het is niet 2 smaken in 1 snoepje, het zijn salmiaksnoepjes en mintsnoepjes in een zak.
Oooh de combinatie van de snoepjes is dus los van elkaar. Dan ga ik ook voor de salmiak snoepjes. Dacht eerst dat het een combinatie van beide was, dan zou het volgens mij een beetje smaken als tikkels. Die tikkels met een wit laagje aan de buitenkant en salmiak smaak aan de binnen kant. Die snoepjes zijn ook wel lekker maar als ik daar te veel van eet dan blijf ik drinken
Doe mij maar salmiak...ben ik gek op! En de combinatie met mint moet kunnen denk ik...ik kan me klem eten aan die kleine ronde "zwart/witjes" van Venco. Das toch ook met een mintlaagje?
Grappig..ik doe ook mee aan buzzer..ik krijg mijn drop-test-ding pas in augustus. Hoeveel van die dropjes krijg je?? Ik ga hem wel op mijn werk zetten, want anders eet mijn vriend het op (in een dag!)