Ik heb de bevestigingsmail wel ontvangen, hij is bij mij binnengekomen om 23.40 en toen lag ik al te slapen, heb hem net geopend Volgende week zaterdag kan ik de buzzkit verwachten
ik had ook bevestiging volgende week zaterdag komt de buzzkit. ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat. liefs mamsie
Ik heb ook een bevestiging binnen, ben erg benieuwd. Zal je echt voor 3 maanden krijgen? Dan kan ik erg lang vooruit want ik gebruik alleen nog maar s'nachts een luier. Als mijn zoontje ze niet meer past dan bewaar ik de rest voor de 2de.
Waar hebben jullie iegnlijk zien staan dat het voor 3 maaden is...? Gebaseerd op 6 luiers per dag... Kan het namelijk nergens terug vinden.
Ik zou ook wel willen buzzen, maar ben bang dat ik dan ellenlange enquetes en vragenlijsten in moet vullen achteraf enzo, of dat ik veel reclame krijg, thuis of in mijn mailbox. Is dat zo?
Ik heb bericht dat ik mee mag doen, leuk! Volgende week zaterdag krijg ik de buzzkit, ben benieuwd wat er allemaal in zit..
Nee, helaas dit wordt nu dus nagekeken, er staat op de site vermeld dat sommige huishoudens zich dubbel hebben opgegeven en dat die ook nog verwijderd worden en er dus voor anderen een plekje vrijkomt.
Ook hier wordt as zaterdag de buzzkit verwacht! Maarre....hoe komen jullie aan de termijn van 3 maanden? Ik heb dat echt nergens gelezen of gehoord. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo is. Ga jezelf maar na, als je een pak luiers koopt van een ander merk dan normaal, en ze lekken 2 keer door, dan koop je het waarschijnlijk nooit meer. Dus na 1 pak (en dus 1 keer proberen) weet je eigenlijk al genoeg. Ik denk dus echt niet dat Pampers 1500 baby's 3 maanden lang gratis zal sponsoren.... Ik denk eerder aan 1 pak per huishouden. Zou wel lekker zijn trouwens-> 3 maanden!
Hoi, ik heb ook bevestigd gekregen dat ik zaterdag ga starten, mij staat die 3 maanden ook bij, hoor, dat stond vast in de introductie mail, ik ga het nog effies nalezen