Buzzeren!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hoi hoi
    Ik doe ook mee en heb ook gelezen dat het voor 3 maanden is maar idd hoeveel luirers krijg je dan want nicky is nu bijna 7 maanden maar verbruikt er wel 8 op een dag

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier word zaterdag ook de buzzkit verwacht ben ook erg benieuwd, heeft nog iemand de mail nagelezen over hoelang het was?

3. Niet meer actief

het stond volgens mij niet in de mail, maar in het scherm van de poll. Ik heb ook 3 mnd begrepen, maar of je voor 3 mnd luiers krijgt. Dat denk ik niet. Volgens mij heb je 3 mnd tijd om te evalueren ofzo? Hangt er vanaf wat er in de kit zit denk ik.

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wij verwachten ook zaterdag de kit, ben benieuwd hoeveel luiers we nu eigenlijk krijgen.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou bij de droptoppers kreeg je echt VEEL drop. Tien zakken ofzo. Dus best kans dat je ook echt voor 3 maanden luiers krijgt hoor.

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou ik ben benieuwd! 3 maanden gratis luiers lijkt me wel wat hahahaha :) zaterdag zit ik bij de brievenbus ;)

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    K denk niet dat dat door de brievenbus past haha

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Naaaaaaaah kan toch makkelijk hihih8 een voor een al die luiers er door proppen :p

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hihi pest de postbode. K zal mijn zusje waarschuwen, die doet weekendwerk als postbode...

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik was te laat met inschrijven, maarrrr ik kreeg net een mailtje dat er veel dubbele aanmeldingen waren (hebberig trouwens!), en dat die verwijderd zijn, en nu doe ik ook alsnog mee!
    Zaterdag kan ik ook post verwachten, erg leuk!

Gr. Cellie.

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hihi ik ben ook zo'n hebberd....

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    heb me net ingeschreven

13. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    zat al vol :cry:

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had me ook aangemeld maar zat vol.. en nu had ik vandaag een mail dat ik alsnog mee mag doen vanwege teveel dubbele aanmeldingen.
    zaterdag komt de buzzkit.
    ben heel benieuwd. maar heb begrepen dat er 1500 buzzers zijn, dus of het daadwerkelijk voor 3 maanden is?
    maar als je echt moet testen, moet je natuurlijk wel een beetje voorraad hebben. ik vind het in ieder geval heel leuk.
    en ik heb ook het initiatief van unicef in combinatie met pampers gezien. van ieder gekocht pak pampers word 1 kindje in geent tegen polio. nou dat vind ik een prachtig initiatief!

15. milou

milou Niet meer actief

de meeste campagnes duren 3 maanden. dat betekent dat je in dit geval de pampers thuiskrijgt. maar dat is niet een hoeveelheid waar je 3 maanden mee vooruit kunt. ik schat in dat je 1 of 2 pakken krijgt, misschien een 3e. die luiers maak je op en vergelijk je met wat je tot nu toe gebruikt hebt. de rest van de 3 maanden gebruik je om je ervaringen te delen met andere moeders. als jij enthousiast bent over de pampers dan zou je ze kunnen aanbevelen bij andere moeders. en je rapporteert op de buzz-site wat je ervaringen zijn. als je niet tevreden bent over het product mag je dat natuurlijk ook de hele wereld laten weten.
    soms krijg je na een tijdje nog een exemplaar van het product.
    dit is ongeveer de gang van zaken.

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hmzz krijg net een mailtje dat de buzzkit van de pampers volgende week woensdag pas komen wegens een foutje daar :(

17. Niet meer actief

Yep.. ik ook. Vanwege logistieke problemen..

18. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik begon hierover. Het leek mij namelijk stug dat ze (als je zoals ik dus 6 luiers per dag gebruikt) dan voor drie maanden zou krijgen, terwijl ze wel zeggen dat het onderzoek drie maanden duurt (voor zover ik begreep duurde het tenminste drie maanden).

19. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik kreeg ook een berichtje.
    Wel jammer nu moet ik morgen toch nog nieuwe luiers kopen.

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik kreeg een mailtje, donderdag worden ze bezorgd.

Deel Deze Pagina