Ik kreeg ook een mailtje. Er staat in vanaf donderdag dus het zou mij niks verbazen als het vrijdag of zaterdag wordt.
Ik heb ook mail gehad! Ach ik zie wel hoeveel we er krijgen elke gratis luier is toch mooi meegenomen!
Volgens het TPG programma krijg ik hem morgen geleverd. Helaas is er danniemand thuis en zullen ze het zaterdag vast opnieuw proberen. Ben benieuwd.
ik heb de mijne ontvangen. Er zitten 2 pakken luiers in, een aanvraagform voor kinderdagverblijf voor proefpakket. Een bundel liniaaltjes voor de buikjes te meten, dit moet je dan doorgeven. Doosjes om een luier en flexometer in te doen en op te sturen om te buzzeren haha.. grappig! Ik heb wel het idee dat de luiers kleiner zijn, maar goed.. als mijn meisje vanmiddag weer thuiskomt gaan we testen!
ik heb het ook binnen. ben de uitdeelpakketjes al kwijt. zijn hier in 2 maanden 7 babies geboren, in de buurt. en 1 aan mijn nichtje en schoonzusje. 1 hou ik zelf anders heb ik geen meter. alleen nog een kdv. vond ze ook wat kleiner lijken. moet ze nog gaan proberen
Nou hier zijn ze ook binnen. Ik heb altijd 4+ maar vind ze erg klein tonen, hij zit opzich wel goed. Vannacht getest en wat denk je blijft mijn zoontje vannacht voor het eerst droog.
hahahhahaha. ik vind ze ook erg klein. en je kan de plas wel heel goed ruiken sóchtends. is dat altijd zo dat bij pampers de luier zo "zacht"voelt als hij vol plas zit? gebruik eigenlijk nooit pampers. ik ben er nog niet over uit of ik het wel of niet wat vind. jullie?
Helaas moet ik zeggen dat ik niet echt over de pampers met rups flex ben te spreken. Hebben al twee dagen steeds natte rompers. Erg vervelend. Maar we zetten door en misschien doen wij iets verkeerd.......
Ik vind t niks, vind ze te klein en kan inderdaad heel slecht zien/voelen of de luier vol is! Ik heb altijd Pampers maar dan de Active Fit en die bevalllen echt veel beter, geen rups voor mij dus