Astrid is nu ook al een paar keer doorgelekt, en dan zelfs erger dan anders. Ook worden ze heel snel vochtig aan de buitenkant als de luier vol zit. Ik vind de billen ook natter dan met gewone luiers als de luier vol zit. Ik heb wel alles al gemeld aan buzzer
ik ben er juist wel over te spreken, Iris lekt niet door, ze passen haar prima, en ik vind het fijn dat er rek in zit.
Ik ben er ook niet over te spreken -ze vallen klein uit -ze lekt telkens door Ik zou ze zelf nooit kopen.
Ik heb 1.5 pak aan de buurvrouw gegeven, en ga gewoon weer lekker "mijn eigen" Pampers Active Fit gebruiken.
Vreselijk die luiers, als Nynke heeft gepoept, zit het overal en nergens, behalve in de luier en ze zijn te klein. Nee hoor ik ga weer over op mijn eigen luiers!
Kreeg vandaag of gister weet het ff niet zo snel meer uit mijn hoofd een mail van WIj jonge ouders met de mededeling dat zij uit betrouwbare bronnen hebben vernomen dat er een nieuwe nog betere luier op de markt komt. Helaas weten wij wel beter en is hij alles behalve beter. Ik stop ook met deze luiers en ga weer lekker over op onze huggies.
Haha ja Roos die mail kreeg ik ook. Maar hier bevallen ze wel. Behalve dat ze kleiner zijn dan andere luiers, maar ze past ze goed.
Wat raar dat jullie de pampers allemaal niet fijn vinden Moet eerlijk zeggen dat ik ze echt ideaal vind bij onze kleine....
Ik vind ze idd ook erg klein.. lekken soms door. Toch vind ik ze wel comfortabel zitten voor Tim. Ze zijn erg flexibel. Heb dit ook doorgegeven aan Buzzer... of ik ze echt ga kopen straks? denk het niet!
Misschien maakt het ook uit of je de luiers voor pasgeborenen gebruikt of voor een dreumes die erg beweeglijk is. Ik heb mijn mening in ieder geval ook op de site van buzzeren doorgegeven.
Mijn gedachte precies. Astrid is vrij bewegelijk haha..duh. Maar daarnaast is het ook grote plasser. Een olifant kan er jaloers op zijn wat dat betreft. Ik heb het idee dat deze luiers gewoon minder aankunnen. Nu ik haar sneller verschoon, is ze niet meer doorgelekt. Wel denk dat een maatje groter toch beter werkt, maar ja.. die heb ik niet gekregen! Overigens heb ik nu gemeten in de avond en ochtend, maar het is hier maar anderhalve cm verschil..
Ik was er positief over, maar nu we deze pamper alleen maar gebruiken, heeft ze ineens last van luieruitslag En dat heeft ze nooit gehad. Dus nu weer op m'n oude luiers overgegaan.
ik moet zeggen dat hoe tevreden ik er ook over ben, als iris GOED (lees diaree) gepoept heeft, dat het er wel naast loopt, en dat haar kontje goed in het midden moet zitten. dan zijn ze perfect bij haar. tot nu toe de enige nadeel; als de luier vol is met plas vind ik hem wel dik worden tussen de beentjes. voor de rest ben ik best tevreden.