Hai dames, Ik heb een kinderwagen besteld, inclusief reiswieg. Mijn vriend vond de Sky stoer (3 wielen), maar ik twijfel zelf heel erg. Persoonlijk vind ik de 4-wieler (QTRO) mooier. Maar welke is nu makkelijker en/of gebruiksvriendelijker? Ik hoorde van iemand dat je moet oppassen met een 3-wieler als je de stoep opgaat omdat je kinderwagen om kan kiepen. Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt als m'n kindje in de reiswieg ligt. Dus nu ben ik benieuwd welke Easywalker jullie hebben en waarom. (Ik heb trouwens voor de Easywalker gekozen omdat we veel wandelen en elk jaar op vakantie gaan naar zuid Europa. Daar leek me de Easywalker met uitstek geschikt voor)
Wij hebben de sky. Dat om kiepen valt wel mee, gewoon de stoep op en af is geen probleem. Maar bij een hoge opstap en je zet het gewicht op alleen het voorwiel, moet je er inderdaad op letten dat het wiel niet gaat draaien.
Dank voor je reactie! Ben je er blij mee? Ik las overigens op een review site (weet niet meer welke) dat de Maxi Cosi er niet goed op past omdat de beentjes van je kindje meer omhoog zit. Heb jij dat probleem ook?
Hij bevalt prima, ik gebruik hem veel. Toen wij hem hebben gekocht was de quattro er geloof ik net, of net niet. Hij is heel handig om over hobbels heen te rijden! Met de maxi cosi geen problemen. Hij hangt vrij ver naar achteren, verder dan in de auto. Dus ik denk dat ze dat ermee bedoelen. Maar die optie gebruikte ik alleen maar de eerste maanden en dan zijn er nog geen uitstekende beentjes. Wanneer ze een jaar zijn, zet je ze toch in de wagen of buggy.
Ik heb nu een hele andere wagen. Maar wilde eerst de Skype, niet gedaan omdat hij dus wel kan kiepen en met peuter en baby..kan er wat gebeuren. Toen ging ik voor Qtro, maar heb je die in het echt gezien?! Is kleiner, dus viel ook af..
wij hebben de Sky mijn zusje ook bevalt goed, geen probleem met kiepen of zo. hier voor gekozen omdat hij makkelijk stuurt en makkelijk is met hobbels en in het bos enz.. vind het een fijne wagen. maxi cosi gebruiken we heel af en toe maar bijna niet.