Ja, ik heb me ook net aangemeld. Alleen benieuwd of ik wel 3 mensen ken die een ereader hebben en aan wie ik het boek door kan sturen...
Is voor mij de eerste waar ik voor in aanmerking kom en nog niet vol was. Ben echt heel blij en nu maar hopen dat het een goed boek is. Tanna
Me too!! Lekker, hou wel van Maaslander! Moest bij de titel meteen aan Maaskantje denken. Ben nu nog een beetje sceptisch over het gemak van een afpielbare schil. Daarna moet je toch alsnog de kaasschaaf gebruiken? En ik heb me ook nog nooit gesneden met de korstjes. Maar we zullen zien.
Boehoe, helaas geen kaas én geen boek buzzeren. Heb nu als laatste de juice en de plenty gebuzzerd....
Iemand de Parvenu al gelezen? (via buzzer) Heb 'm vandaag binnen gekregen en 'm meteen gelezen. Op zich leuk boek, hele goede beschrijving van hoofdpersoon. Kreeg echt begrip voor zijn lifestyle. Had wel wat meer van het verhaal verwacht, het eindigde vrij abrupt. Wel slim en leuk om op deze manier een boek te buzzen/ promoten. De schrijver heeft de eerste uitgave ook zelf laten uitgeven. Ik denk dat het buzzen vooral ook via social media sites best wat op zal leveren voor hem. Als iemand een ereader heeft? Ik heb 3 codes waarmee je het boek gratis kunt downloaden op www.arbeiderspers.nl