Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    klopt het dat je met deze post raadt dat FB de afkorting van Facebook is? zo ja, dan heb ik de intonatie goed geraden :D

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ik zag dat net iemand me voor was ;)

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik mag ook weer buzzeren :D
    Super leuk! Pas nog coolbest gebuzzt en nu al weer smirnoff! Heb hier nog meer zin in, heb het nu al op fb gezet haha

Heb vorige x echt veel rapportjes ingestuurd, geforumd, foto's opgestuurd etc, dat loont dus wel!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha manlief dus de smirnoff krijg ik ook net de uitnodiging.. hmm.. ga em niet 2x doen hoor haha

5. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik mag ook de smirnoff testen. Ben benieuwd, lijkt me wel lekker hihi

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mijn man kreeg de poll ook maar kga m niet 2x doen. Manlief drinkt geen alcohol (hij probeert af en toe wel wat nieuws om te kijken of ie t lekker vind) en ik drink niet als ik straks zwanger ben (laten we hopen dat dat snel is :p)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    BuzzerKitt komt morgen al binnen! krijg net een mailtje ervan. En die 9.99 wordt niet nu afgescherven maar pas als je de eindpoll niet invult. dat scheelt weer :D kmoet alleen nog tot volgend weekend wachten met een zippy drinken aangezien ik niet weet of ik zwanger ben nu, dus dan baal ik wel ff :p manlief wilt het wel proberen gok ik (die drinkt normaal niet)

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Huh, ik heb de kit helemaal niet gehad. Sterker nog, nog geen bericht bedenk ik me nu... mm ben benieuwd. Ben niet zo'n drinker, maar dit leek me wel lekker. In de hoop nog niet zwanger te zijn als de kit komt hahaha.

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb de buzzkit binnen en hij is leuk! :d
    Vanavond maar eens een drankje drinken!

10. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik heb m ook binnen. Helemaal leuk! Denk dat de cosmopoliton heerlijk is. Vind ik echt een vrouwendrankje. Mojito vind ik vooral lekker als het lekker weer is. Zonnetje, lekker warm en dan een mojito :). Ben erg benieuwd hoe ze smaken. Weet nog niet wanneer ik de flessen ga openen.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    als ik inlog op buzzer dan staat er adt ik meedoe met de campagne maar ik heb nog geen mail gehad dat het is verzonden. Nu heb ik bij de vragenpol wel ingevult dat ik alle 4 de weekenden thuis kan zijn voor de bezorging. zou het dan volgend weekend bezorgd worden. volgens weekend hebben we een groot feest en wilde het dan uittesten en een filmpje ervan maken

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Same here. Nou ja, hopelijk aankomend weekend dan!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    manlief zit nu met een glas van de cosmo :D hijs geen alcohol drinker en vind m erg sterk (mietje :p) heb 1 zipje genomen en hijs lekker! meer dan een zip neem ik niet aangezien ik niet weet of ik zwanger ben

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb net mail gehad dat het onderweg is en het zaterdag 22 juli wordt bezorgt. ze bedoelen dus of vrijdag 22 of zaterdag 23 neem ik aan :)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Pakketten worden op een zaterdag geleverd

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier komt ie zaterdag ook, ben heel benieuwd! Ik vind zo'n cosmopolitan altijd zo leuk staan, ik krijg er echt een SATC-gevoel bij, hippe vrouw van de wereld enzo haha!
    Eigenlijk ben ik hartstikke op dieet en is alcohol de eerste twee weken verboden goed en daarna alleen nog maar rode of witte wijn, maar een beetje nippen mag wel he!?

17. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Even een vraagje, ik ben al best een tijdje lid maar heb nog nooit iets gekregen... iemand een idee waarom?

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Actief zijn op de site doet wonderen. Ik was heel actief, elke dag inloggen. En kreeg 3 campagnes achter elkaar. Toen 2maanden niet ingelogd en kreeg niks. Vorige week weer elke dag inloggen en kan nu genieten van lekkere cocktails :)

19. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Maar log je dan alleen in en verder niks? Meteen erna weer afsluiten of juist niet?

20. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dat helpt op zich niets hoor, ik log elke dag in en de eerste 3 jaar kreeg ik de ene na de andere uitnodiging toen ruim een jaar helemaal niets, terwijl ik net zoveel inlogde, heb een mailtje gestuurd toen, kreeg een standaard mail terug van dat er veel buzzers zijn maar 2 dagen laten had ik een uitnodiging.

Deel Deze Pagina