Ik log in, klik wat linkjes aan en blij zo'n 10min ingelogd. Weet niet of t wat uit maakt maar het werkt wel
Ingelogd blijven, af en toe de verhaaltjes van de campagnes lezen die aan de gang zijn en misschien heb je dan geluk
ja ik blijf ook ingelogd maar sluit de pagina na 10min ofzo, als ik wat linkjes heb bekeken. ik meld mezelf nooit af eigenlijk
hier ook mail gehad! Ben zaterdag weg maar buuf is thuis en plak een briefje op de deur dat ze het pakketje daar af kunnen leveren.
Hier komt het ook zaterdag. Maandag wordt ik 30 jaar ,dus op het feestje kunnen we dit mooi uittesten
Je moet een filmpje maken en opsturen naar hun. Maar ehh heb geen filmcamera, dies stuk. Denken jullie dat een foto genoeg is? Mijn broer viert morgen zijn verjaardag en dan neem ik de flessen wel mee en schiet ik een fototje.
je hoeft helemaal niet te filmen, je maakt een filmpje met foto's enzo als je op die site van anomoto kijkt zie je een voorbeeldje. Het is een beetje als die verhaaltjes die je veel op youtube ziet die gemaakt zijn met foto's
ik ga gewoon heel veel fotos maken en plak de leukste aan elkaar". zo krijgje een filmpje wat ze denk ik bedoelen. en de meeste fotocameras hebben tegenwoordig ook filmp optie toch. kwaliteit zal wel minder zijn maar goe dgenoeg lijkt mt
Onze camera is stuk. Heb verjaardag van mn zoon niet eens kunnen vast leggen. Dat moest ik aan andere vragen. Maar ik verzin wel iets mijn krijgt vanavond een surprise party, kan ik vast wel mensen op de foto krijgen
Ik had gister feestje maar we zijn helemaal vergeten om foto's te maken hahaha heb 1 foto Ben zelfs vergeten om de kaartjes uit te delen.
hoe kun je zorgen dat je meer mag buzzen? heb alleen nog maar de oral b tandenborstel en de keepkantjes maaslander kaas mogen buzzen.. sta te springen om meer te buzzen, maar hoe?
vaak op de site komen. En heel enthousiast meedoen als je mag buzzen, veel reageren en foto's sturen enzo. Tenminste dat doe ik altijd en heb al redelijk veel getest bij buzzer en the insiders 6 augustus hebben we een feestje, dan ga ik de smirnoff buzzen! Ben benieuwd!
oke, maar als ik veel op de site kom, waar kan ik wat leuks lezen of schrijvend an, want als ik de site aanklik, en vervolgens niets doe, helpt t vast niet ben nog niet zo heel erg bekend met de site namelijk..