Net een uitnodiging gehad voor de Organix Goodies, verantwoorde tussendoortjes voor mijn dochtertje. Ben erg benieuwd. Iemand nog meer?
Ja ik ook, alleen heeft miniNooNoo er nog niet zoveel aan.Op die manier heb ik ook de poll ingevuld (wel dat ik in m'n omgeving ga uitdelen, kindjes genoeg!) dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
Nope helaas. Ben nu nog de cocktails aan het buzzen. Al is de cosmo al op, de mojito is nog voor de helft vol Ik vind ze (vooral de Cosmopolitan) errrrrg lekker
Hier ook een uitnodiging gehad voor de tussendoortjes Erg leuk dat m'n kleintje het mag uitproberen. Wij aan de Smirnoff en kind aan de gezonde tussendoortjes, goed verdeeld
Ik heb me ook pas aangemeld. Heb alleen nog nooit wat gehoord, is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
onze kleine dondersteen mag ook de tussendoortjes buzzeren ben heel benieuwd hoe zij en de kindjes uit de buurt het vinden
ben net weer even gaan kijken op buzzer.nl en er stond bij mij weer een campagne: RoC® Repulpant Éclat Ben benieuwd of er meer dames mee gaan doen!
Toch handig om af en toe hier te kijken, ben net ook ff naar buzzer gegaan voor die ROC campagne en ja hoor, zo te zien zit ik er bij, leuk!!
Ik log elke dag in en doe netjes mee met campagnes maar helaas nu geen uitnodiging ook niet bij mn pagina in mn lijstje. Had die goodies voor kinderen graag willen buzzeren, tijd dat mn zoon gezond snackt haha
Ik had ook geen mail gehad, toen ik naar MIJN BUZZ ging stond hij er wel tussen. Ik mag ook mee doen, gebruik eigenlijk nooit cremetjes
hier eerst een hele tijd niks. Mijn man ingeschreve ook een hele tijd niks.. nu buzzt hij de smirnoff die ik ook kreeg mar niet gedaan heb, de goodies mag hij ook buzzen en ik nu de Roc dus nu alles in 1x! ?? wel leuk!
ja ik heb de smirnoff ook trouwens staat al tijdje in de koelkast want van de 5/6weken dat ik mijn cyclus heb, mag ik de helft ervan niet drinken omdat ik niet weet of ik zwanger ben dus vergeet het vaak haha
ik zie helaas niks nou moet ik zeggen dat de laatste keer met roc geen succes was en dat m'n ogen helemaal gingen opzetten