ik zelfs 27 hahaha en ik mag ook de roc buzzen. mijn man de heeft nu dus smirnoff en mag de goodix baby koekjes buzzen.. iemand al een bevestigingsmail gehad? we gaan nl over 2 wk op vakantie.. wel handig als we ze dan hebben..
hier ook een van 27 die mee mag doen en idd de tandenborstel word hier nog steeds naar tevredenheid gebruikt! echt een superding! heel blij dat ik die heb mogen buzzen....
ik doe ook weer mee, roc en die gezonde snackjes... ik word echt bijna elke keer uitgenodigd... schrijf 1 berichtje per product en log nooit extra in... zal wel een goed, veel gevraagd profiel hebben
Ik heb nog nooit een uitnodiging gehad. Hoe weet je dat je uitgenodigd bent dan? Sturen ze een mail? Zoja, hoe heet die mail? Vind het maar vreemd en begrijp er echt helemaal niks van.
Je krijgt een mailtje van buzzer met een poll erin die je moet invullen. Je moet snel zijn met invullen anders is hij vol en kan je niet meer meedoen. Ik buzz al een paar jaar. Bij mij duurde het een paar maanden voordat ik de eerste kreeg. Daarna heb ik volgens mij een jaar niks meer gehoord, en nu buzz ik ongeveer 2 a 3 keer per jaar.
Nee ik heb verder ook nog niks gehoord. Ik denk binnen 2 weken, tenminste zo ging het de vorige keren ook.
Nope, nog geen bericht hier. Van de week wel die poll ingevuld en volgens mij doe ik mee. Ben dus benieuwd... We wachten af...
Ik heb zaterdag een grote doos met Organix Goodies gekregen! Het is echt enorm veel: pakken biscuitjes, zakken rijstwafeltjes en zakjes kaasknabbels, alles 7x. De biscuitjes zijn al aangebroken, handig formaat en niet zo zoet.
Ik snap er niks van. Ben al jaaaaaren lid en actief en kreeg altijd leuke buzzkits,ook rapporteerde ik ze. Opeens krijg ik geen enkele poll en uitnodiging meer:s Dit al dik een jaar!
wij buzzen ook organix, volgens mij zijn ze vergeten om de kaas toe te voegen aan de kaasknabbelsze smaken echt naar lucht met karton, brrrr. Mijn meiden moeter er ook niets van hebben. De koekjes zijn wel oke, ook niet heel veel smaak vind ik maar ze eten ze wel op De rijstewafels vind ik zelf wel lekker maar de meiden absoluut niet. Binnekort eens kijken of ze het op de psz wat vinden...
Hier ook een organics Goodies buzzer...Die kaasknabbels zijn inderdaad erg smaakloos. De koekjes doen het goed, al vonden mijn neefje en nichtje het niet zoet genoeg, haha. De rijstwafeltjes hebben we nog niet getest..jammer dat de wortelchipies er niet bij zaten, want die zijn wel smaakvol..(moet toch weten he wat ik mijn kind geef, hihi)
Hier ook organix. Wat een doos vol joh ! De koekjes vind dochter ( en papa en mama ook ) lekker ! Ik ga ze als geboortetraktatie doen op het kdv straks ! De rest nog niet getest! Vind die zakken rijstewafels zo groot ! Hoeveel rijstewafeltjes zitten erin? Je kunt ze toch wel even bewaren als je ze goed dichtplakt?