Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb me net ingeschreven, ben benieuwd en vind het ook wel een beetje spannend eigenlijk!!!

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Heb vandaag die tandenborstel ontvangen maar klopt het dat de borstel niet helemaal op het apparaat aansluit? Bij mij blijft er een klein stukje ruimte over, hoe ver ik 'm ook op het apparaat duw. Hij doet 't verder wel hoor, heb er nu één keer mee gepoetst maar 't voelt alsof m'n tanden gereinigd zijn door de tandarts... heerlijk! Losse borstels zullen zeker wel heel duur zijn ;)

Aanvulling: of is dat de plek waar een gekleurde ring op zou moeten, zodat je de borstel herkent? Op onze oude elektrische tandenborstel zit op die plek tenminste een gekleurde ring maar die heb ik in deze verpakking niet ontdekt volgens mij.

Vind 't wel apart dat er geen uitgebreide gebruiksaanwijzing bij zit. Vind het foldertje dat erbij zit niet heel uitgebreid.

3. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Sonicare Flexcare kost bij bol.com 119 euro, maar dan heb je er wel een UV borstel reiniger bij.
    Mijne staat nu te laden, vanavond de primeur, ben benieuwd!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat vond ik dus ook! Ik meteen alles aan het uitpakken, het foldertje rustig erbij gepakt, maar snel weer in de doos aan het kijken voor een ander foldertje/gebruiksaanwijzing! Weinig informatie in ieder geval erbij!

5. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handleiding staat toch wel op internet?

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep en als je naar mybuzz gaat op buzzer.nl vind je ook een kortje! is niet zo ingewikkeld. die van ons staan nu ook te laden, ik vind het maar een space-achtig ding, en dan ook nog in zo'n harde koker haha, ik vind het ergens wel om te lachen..
    maar als tie echt zo lekker gaat..heb best vaak last van tandvlees enzo..ben benieuwd!

7. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de wijze waarop je kan zien welke stand hij staat wel vet, met die lichtgevende letters.
    Ik haalde hem uit de doos en zag die tekst niet, dus dacht dat ik een andere had gekregen...

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hebben jullie al gelezen op de buzzlog? hoop gedoe van boze buzzers, schijnen allemaal "gebruikte" handles te zijn..oud model..ontbrekende uv borstel..
    en ze geven van buzzer toe dat ze wel wat meer info hadden mogen geven.

ach, ik ben gewoon blij dat ik mag testen, nog geen idee of ik m ga houden, vind het erg veel geld (ben kruidvat handtandenborstel gewend haha) toch nog..we zullen zien. vanavond de 1e keer! laten jullie ook weten wat je er van vindt?

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    gebruikte :eek: lekker dan :s daar zou ik echt niet blij mee zijn en dan nog voor 40 euro:eek: ga even lezen op buzzer site haha

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha stampvamp, sensatiezoeker ;)

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nee hoor ik ga er niets over posten maar ben gewoon benieuwd, had niet verwacht dat je een al geteste zou kunnen ontvangen... wel vreemd dat de ene zegt wel folie andere zegt geen folie... of soms 1 wel met en 1 zonder...
    toen ik ze vorig jaar ontving zat er over beiden handles folie ...

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja en hier dus geen folie..nou ja ze zien er wel heel erg nieuw uit bij mij voor zover mijn inspectie gaat..

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja en borsteltjes zijn toch nieuw maar toch, het lijkt wel een ietsiepietsie beetje op een restpartijtje wegwerken van show / test modellen :p maar goed lees ook dat ze wel chemisch gereinigd zijn allemaal dus het zal wel goed zitten toch...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja ik neem ook aan van wel hoor, en philips is natuurlijk niet zomaar het eerste de beste flutzaakje..ik vind het ook allemaal niet zo zorgwekkend (al die mensen die klagen sturen m toch gewoon lekker meteen terug dan)
    nou goed, ik ga m s testen, morgen doe ik wel even verslag.

15. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien mogen we hem dan wel voor minder overnemen, als we klagen ;)
    Ik heb gister iig heerlijk gepoetst. Vind het wel een fijn ding, vriendelijker voor je mond dan zo'n rond draai borstel.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o ik gister zo gelachen met het poetsen! wij zijn dus al ons hele leven kruidvat handtandenborstels gewend, nooit eerder electrisch gepoetst..dat gezicht van mn man toen ie dat ding alleen al in zn mond deed..zo grappig! hij vond het helemaal niks, zette m na 2 minuten ook alweer uit..(wat n volhouder he haha)
    ik moest ook even wennen, aan het gevoel en aan het geluid. geluid deed me erg aan de tandarts denken. maar daarna, voelde ik wel veel gladdere tanden! vroeg me eerst af of het psychisch was of niet, maar nee, het is echt zo!

maarre..moet nog even nazoeken hoe dat gaat met die probeerstand dat ie de eerste 14 keer steeds iets harder gaat. vlgns mij stond ergens dat je het aanknopje dan 2 sec of langer in moet drukken en dan een piepje hoort. dit werkte niet bij ons. mss deden we iets verkeerd, even nalezen!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Vind het alleen niet handig dat er geen handleiding bijzit haha maar verder zal het nog ff wennen zijn dus kom er nog op terug

18. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    haha erg he de eerste keer is het zo kriebelig :p
    ben benieuwd of hij bijdraait ;)
    en misschien idd met veel klagen korting valt te proberen ;) al is het wel lastig uitzoeken misschien aangezien (volgens de buzz log ) sommigen 1 wel verpakte en 1 niet verpakte ontvangen hebben dus kan best dat ze niet weten wie nou wel of niet een eerder geteste ontvangen heeft...
    philips heeft wel hele goede service qua garantie vind ik, toen onze dure babyfoon kapot ging paar maanden terug kregen we zo een nieuwe :) dus geloof niet dat ze ze niet eerst goed gereinigd hebben.. ze hebben wel een reputatie hoog te houden haha...

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Bij die van mij zit zo'n plastic laagje over dat oplichtende tekst stukje heen dus zal vast wel goed zijn :)

Harder poetsen? Geen idee, ik heb wel alle standen geprobeerd maar vind opzich niet echt verschil er tussen zitten. Wat ik wel fijn vind is een soort van 'piepje' dat je naar een ander deel kan om te poetsen.. ben ook niets gewend ;)

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wie gaat er ook de Detox testen???

Ik krijg de 17e het pakketje binnen

Deel Deze Pagina