Het is de bedoeling dat je via mond op mond reclame het product gaat aanprijzen.Dus dat jij verteld wat jouw ervaring is met het product. De meeste dingen worden je gratis toe gestuurd, maar soms moet je wel betalen. Vaak is dat een veel goedkoper tarief dan dat je het product zou kopen in de winkel en je wordt vooraf duidelijk gezegd dat je dit een x bedrag gaat kosten. Bijvoorbeeld: ik buzzer nu de tandenborstel van phillips flexcare. Van te voren is mij verteld dat ik de tandenborstel gratis toe gestuurd krijg en dat als ik hem prettig vind en hem wil houden ik er 40 euro per tandenborstel voor betaal. Wil ik hem niet of hij bevalt niet dan kan ik hem kosteloos terug sturen. Je krijgt meer dingen toegestuurd als je laat zien dat je actief buzzt, ook regelmatig inloggen helpt mee. En tsja je moet ook een beetje mazzel hebben, val je in de doelgroep of niet. Veel plezier hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als dat ik al doe
Ik heb ook even ingelogt, maar zie niets van nivea Jammer! Zie alleen dat ik nu de tandenborstel Buzz, of kijk ik dan verkeerd?
Ik keek eergister op mijn pagina en zag niks van Nivea staan. En vandaag had ik n mailtje in mn box. Dus als je nu niks ziet staan wil dat nog niks zeggen.
Bah ik net de poll in gevud bekant een half uur over gedaan omdat die stomme buzzer zo sloom is kan ik niet voltooien!!! shit en ik wil ook de nivea! is ie al vol??