Ik hoop ook dat ik er bij zit, zag de mail om half 3 binnen komen en heb direct gereageerd. Duimen! En inderdaad, dat Nivea pakket. Ben er zeer benieuwd naar
net ook voor Estee Lauder (ofzo? ) ingeschreven. ben benieuwd. gebruik eigelijk geen gezichts dingen maar wie weet dat ik het wel heel fijn vind! Enuhh Nivea komt eraan zaterdag jeej!
ik geen estee lauder buzz helaas. maar mocht wel de sonicare testen, en die heb ik gehouden! SUPER ding man, ben echt verslaafd . Als ik wel eens met een normale tandenborstel poets tussendoor merk ik meteen verschil... !
gewoon inloggen campagne staat online daar had hem al ingevuld tot ik later pas mail zag ja nivea mag ik ook buzzeren
ik heb er helaas pas 1.. maar heb ook pas 2 campagnes gehad daar (vantevoren wist ik niks af van deze site) maar wel leuke campagnes purina one voor de poes en het strijkijzer wat ik gratis heb mogen houden en waar ik nog steeds heel happy mee ben... hoop dat ik de estee lauder mag testen want heb momenteel weer last van mn huid, vreselijk hele tijd die vette huid ... na een tijdje die roc testen van buzzer, vond ik het toch niet meer zo fijn, het reinigingswater wel maar die is al lang op, de creme irriteerde ineens.. dus ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de estee lauder...
ja purina one kwam hier ook heel goed uit mn kat heeft ervan zitten smullen! mn broer had ooit ook hele doos met babyvoeding gehad van buzzer. toen was onze knul net geboren dus hadden we onwijs veel babyvoeding haha. zó handig soms die buzzer weet dat t bedoeling was dat hij t aan meerdere ging buzzeren maar ik was enige in omgeving met een baby toen
oooh superhandig idd! maar hoe kan het dan dat hij in aanmerking kwam voor die buzz campagne als hij zelf geen baby had? die purina one was veel he, stond er echt van te kijken en de poes vond het ook heerlijk, en dat is echt een kieskeurige muts!