Ik kreeg zojuist ook een mailtje dat het de 28e wordt. Dit vanwege verkeerde maat verpakkingsmateriaal. Oftewel nog een week later dus. Ach, maakt niet zoveel uit toch, het komt vanzelf en dan gaan we lekker smeren en testen.
hmm wel apart dat het 2x een week verzet word zeg.. maar goed zal de mail dan ook wel krijgen nog maar een weekje wachten dan haha.. overleven we ook wel weer
Morgen zou nivea pakket binnen komen maar heb nog niks gehoord dat ie onderweg is met een TrackTrace Code. Iemand nog mail gehad?
Ik had ook een mailtje gekregen dat het de 28ste komt ivm verkeerde verpakking. Ik heb ook nog geen track en trace code gekregen.
The Insiders hebben ook weer een nieuwe. Philips ontharings apparaat. Ik ga m niet 'buzzeren' denk ik. Vind dat risico van 300,- net ff teveel.
Ja hahaha kan ik me iets bij voorstellen, ik geef nog BV dus mag eigenlijk ook niet buzzen, maar heb gezegd dat ik geen BV geef. Als ik wel gekozen wordt dan buzzed mn partner hem! Wij zijn bij voorbaat al niet van plan hem te kopen (veeeeeelste duur).Maar ontharen is niet verkeerd
snap niet helemaal hoe ze dat doen met die 300 euro?? want voor te proberen is wel leuk maar verder vind ik hem ook te duur hahaha
ja vind 300 euro ook veel geld haak ook maar af hahaha hopelijk volgende keer wat anders, ben wel benieuwd naar het nivea pakket morgen
hier ook niet gelezen dat zwangeren hem niet mogen gebruiken, ben idd. ook afgehaakt vanwege het bedrag. NIVEA, spannend! er zit echt fokking veel in het pakket! Je NIVEA Repair & Care BuzzKit bestaat uit: - fles bodylotion - tube handcrème - pot bodycreme - E.H.B.U. toilettas - armbandje - flyertjes met een kortingscoupon - bodylotion samples - eststrips - elastiekjes (om de flyer aan het sample te bevestigen als mini BuzzKit voor je vriendinnen) (een verlaat verjaardagscadeau )
Je moet je bank gegevens door geven en ALS je besluit hem te kopen dan wordt de 300 euro van je bank gehaald. Wil je hem niet,stuur je hem terug en gebeurd er verder niets. Het gaat via een kiala punt in de buurt.
Ik hou t wel bij een scheermesje stuk goedkoper. En mag m als zwangere schijnbaar toch niet gebruiken heb dat alleen nergens zien staan