mijne is afgegeven bij de buren was niet thuis net.. dadelijk even ophalen.. ben wel benieuwd lekker even smeren haha
Nou ja das toevallig hahaha ik stuur dit bericht en de bel gaat, ja hoor buzz pakketje .. Klein doosje .. Ben na de robijn Samples erg verwend geraakt hahahah
Ik heb mijn nivea buzzkit ook binnen, en meteen de helft uitgedeeld Meer mensen waar het armbandje mist? Niet dat t nou zo'n ramp is .
wat raar dat er zoveel verschil in de pakketje zit.. Misschien iets om op buzzer te delen, ik neem aan dat het verpakken uitbesteden en ze zullen daar grof voor betalen
Ik ga zo de estee lauder creme ophalen van the insiders ( is alfgeleverd bij een kiala punt). Ben zeer benieuwd
hmm als ik naar de track en trace ga geeft hij het volgende aan: zending nog niet gesorteerd bezorging eerst volgende werkdag dus denk niet dat ie vandaag nog komt
in mijn pakketje zit: - 9 uitdeel flesjes 30ml/p.s - 1 tube handcreme 50ml (die overigens half leeg is) - 1 grote fles Repair & Care Lotion 250ml - 1 pot body creme 300ml - 1 armbandje - 9 kortingsbonnen 50% - 8 testkaartjes
Heb hem ook binnen! Hier is hij helemaal compleet. Heb zelfs 1 kortingskaart teveel. Verder overal 9 van en de bodylotion, bodycreme, handcreme, armbandje en toilettasje alles zat erin! Ik ben happy!
Jeetje, wat is iedereen toch weer negatief. Mail gewoon naar buzzer in plaats van meteen te gaan klagen. Ik heb het pakket nog niet binnen, maar als het hier niet compleet zou zijn dan regel ik dat gewoon rechtstreeks met ze. Het klinkt als een erg leuk pakket, dus ben benieuwd.
Wie zegt dat niemand nog gemaild heeft dan ? En mogen we niet klagen dan ? Daar is dit topic toch voor, alles over het buzzen .. Je mag toch je ei wel even kwijt, ik vind het ook niet leuk dat ik maar 5 kleine flesjes heb gehad en ik kan me best voorstellen dat als je helemaal niets krijgt dat dat niet echt leuk is.
heb hem net opengemaakt, buurvrouw kwam hem al afgeven heb wel 9 test flesjes en 10 bonnen gehad... snap alleen niet zo goed wat ik met die andere stickers? moet.. haha.. maar heb vanavond verjaardag van een vriendin met alleen meiden dus deel ik daar meteen uit heb die creme net getest op mn handen jeetje lekker zacht! straks lekker smeren haha