Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Ik heb me ook voor de buzzbox aangemeld. Ben wel benieuwd. Maar vind het eigenlijk wel raar dat je dan 50% van de (winkel?) waarde moet betalen. Dat is toch niet het punt van buzzer? Om dingen te verkopen? Zo verdienen de fabrikanten er dus ook op, en krijgen ze gratis feedback. Dus ik wacht even af wat het is en hoe duur het is.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    buzzerbox poll kan je ook zelf invullen, hoef je niet op de mail te wachten. ff checken op home pagian van buzzer.nl en dan rechts bovenin bij laatste nieuwtjes

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat dacht ik dus ook toen ik me net aant aanmelden was... heb de poll ingevuld en kijk wel wat er komen gaat.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik dacht precies het zelfde, maar er stond dat je nog minder dan 50% van de winkelwaarde zou moeten betalen toch ?
    Niet dat ik dat dan minder vreemd vind maar scheelt toch weer een beetje ;)
    Ik wacht gewoon af en kijk op het moment dat ik die uitnodiging mail krijg wat de prijs is, als me dat aanstaat dan doe ik het misschien wel.

5. danip

danip Niet meer actief

Ja geloof inderdaad dat dat er stond. Maar dan verwacht ik zo'n 49,5 % :cool: ;)

Ik vond buzzer juist zo leuk omdat je dan spulletjes kan testen, en ook nog gratis (jaja echte Hollander) Maar als je het dan moet gaan kopen, dan kan ik nieuwe producten ook wel gewoon bij de c1000 halen. Daar hebben ze regelmatig 50% korting ;) Maar misschien zit ik nou te janken om niks, ik had er gewoon mijn bedenkingen bij. Straks zijn die boxen hier niet aan te slepen :D

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hahaha ja dat dacht ik inderdaad ook ja :D

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kreeg net ook een mailtje over de Buzzbox. Ik wacht dus ook even af wat je zelf moet betalen. Als het om een paar euro gaat doe ik het. Als het boven de 10 euro kost doe ik het niet denk ik. (Ligt eraan wat erin zit).

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben die vragenlijst aan het invullen. Doet die site het bij jullie ook zo traag?

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Dat geld voor mij dus ook. Maar goed dat zien we dan ook wel.

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ik ga sowieso niet betalen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja site was hier ook traag, maar mijn hele internet is hele dag al aant kwakkelen

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Site hier ook traag ik kom niet verder dan de inlog..
    iedereen zit ineens masaal op buzzer omdat er weer wat te halen valt ;) haahahha

vorige keer met nivea duurde t ook zo lang, en toen piste ik naast de pot! :p

13. Jel

Jel Niet meer actief

Ik dacht ook al dat de traagheid zou liggen aan iedereen die massaal op die site zat. Ik probeer het op een ander ogenblik nog wel een keer, als het dan tenminste nog kan...

14. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik kom er ook niet in...ppffff

15. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ah, we zijn dus niet de enigsten... Man, man, wat een drama om door te komen.. Lijkt de FB-actie van Lensway wel, haha :D

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ insiders, wij mogen ook de dolce gaan uitproberen. Ben benieuwd, tis dat het zo moest zijn maar de senseo is net kapot gegaan.

@ buzz, hier ook traag. Op zich leuk idee van een box met versch. producten maar ik wacht ook ff af wat de kosten zijn

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Kom er niet door heen

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kom er ook niet doorheen balen

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik ook niet kreeg vandaag me melding van die box. Jammer.
    heb trouwens meegedaan aan die tandenborstel actie. Heb er 1 gehouden. (nooit wat voor betaald. LOL)

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja jammer, dan pissen voor de zoveelste keer naast de pot :(

Deel Deze Pagina