ga maar lekker slapen ! weltrusten nee hoor grapje , irritant he dat we niet kunnen buzzeren ..... L.sybje
nou ik heb al een keertje gehad kon ik er ook niet op komen en toen ik eenmaal erop kon kreeg ik de melding "sorry deze buzzpoll zit vol, probeer het de volgende keer weer"of zoiets pffff zakt je de broek vanaf hoor! maar goed we houden vol
hèhè, het is eindelijk gelukt. heb ze nu alletwee in kunnen vullen en best vlot ook, binnen een half uurtje.
nou ik ben er op maar loop me groen en geel te ergeren pfffff wat traaaaaaag zeg! ik denk dat ze dit niet hebben zien aankomen dat iedereen zo massaal gaat invullen...
Hier ook hoor ik erger me kapot. Nou heb ik ook te vroeg gejuigt dat 't alleen maar traag was. database error op me scherm. ](*,)
dan heb je zeker mazzel ja maar ik ben al op blz 4 whahahahahhaa heb nog niks in hoeven vullen maar zal toch ff moeten wachten want mijn oppas kindje word net wakker en moet eten daarna mijn eigen zoon
als je iets kan invullen, krijg je dan een uitnodiging per mail of moet je elke keer op de site kijken?
Nou kan nu eindelijk op de site.. ben je een half uur verder voordat je op 'volgende' kan klikken en dan komen er ook nog steeds van die domme plaatjes tussendoor waar je niks aan hebt.. Poeh, zit je daar zolang op te wachten Ik geef mijn portie wel aan fikkie..
Hmz was bezig met de pol ... ga verder na de derde slide krijg je een melding dat er veel mensen aan het pollen zijn..... later maar weer proberen....zucht weet niet of ik nu de pol nog wel WIL in vullen......
grrrr ben ik eindelijk tussen de bedrijven door op pag 9 beland wat denk je krijg ik ineens de melding dat ze het te druk hebben pffff