ze zullen wel moeten zorgen dat het de moeite is, anders is het slechte reclame en neemt niemand ooit een box weer..
Ja heb mij net ingeschreven voor het bier! De Dolce Gusto staat hier ook in huis. Buzzbox was ik ook te laat mee helaas
Ik heb hem ook ingevuld maar ik drink geen bier, Dus hat ik NEEN aangevinkt. Krijg ik allemaal vragen wat ik zo lekker vind aan bier. :S Beetje apart
lol popje, zijn gewoon standaard vragen. denk als ze de poll's gaan nakijken en jij aan geeft geen bier te drinken dat ze ook niet naar de rest van de vragen gaan kijken en misschien kiezen ze gewoon willekeurig wat mensen uit en zit je er toch bij en kijken ze niet eens naar wat je ingevuld heb wie weet
Ik doe nu die potjes van Maggie, die van die draadjesvlees is toch lekker. Echt boven mijn verwachtingen. En ik heb niks extra's toegevoegd, geen zin en tijd in koken en al helemaal niet om spullen te halen in de winkel. Dus vlees uit de vriezer, pot erbij, rijst koken en klaar. Zal met toevoegingen nog lekkerder zijn.
Tip gevraagd: welk vlees is nog meer lekker bij dat potje voor draadjes vlees? Ik lust dat namelijk niet dus zoek ander soort vlees dat er lekker bij is
Roozjeh eet je helemaal geen rundvlees dan? want het smaakt echt anders dan de normale draadjesvlees.