Ik ook geen uitnodiging gehad.. Jammer, wilde net gaan starten met Harlopen. Nu zelf maar de repen kopen ;-(
krijg net mail dat de buzzbox onderweg is, direct ff naar de track en trace gekeken en hier word hij dinsdag pas bezorgd en dan ben ik ook nog werken grrrrr
Vandaag krijgen we de buzzerbox ... Ben zo benieuwd wat er in zit EDIT: Kijk ik net in mijn mail ( n.a.v. bovenstaand berichtje ) zie ik ook ineens dat hij pas dinsdag word bezorgd ... Balen zeg !! Heb ik mijn afspraakie afgezegd voor niets,
Ik heb de buzzbox binnen! Ik vind m tegenvallen, had er iets meer van verwacht...als ik de inhoud had geweten had ik m niet gekocht.
Stond er bij jouw track en trace dan wel zaterdag? Niks verraden hoor! Maarre wel fullsize producten??
Ik heb nog niet naar de track en trace gekeken, zal ik eens doen. Het zijn niet allemaal fullsize producten.
Bezorgdatum staat op dinsdag 10 april ja! pakket word voorbereid staat er, jullie krijgen hem vast ook gewoon.vandaag!!
Lets hope so ! Bij mij komt alleen de pakket post pas aan het eind van de dag dus moet nog erg lang wachten helaas
De 10 euro waard..qua winkelprijzen wel, het zijn alleen producten die ik zelf niet zou kopen en ik had er misschien teveel van verwacht ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
ik verwacht er ook heel veel, nu iets minder na jou reactie maar denk toch dat de verwachting nog te hoog is, nou we zien wel hoe of wat
Oh ja dan komt het gewoon vandaag! Ik hoop voordat ik boodschappen ga doen. Ben benieuwd, ik laat het jullie weten..
Na de mail, dat ze een filmpje van je reactie wouden zien dacht ik ook dat we ons er wel iets bij mochten voorstellen. Nou ja wacht met smart op m'n pakketje vandaag.. anders bij buren laten afgeven als ik er niet ben.. Ik wil m vandaag ook zien Had ik nou donderdag zijn telefoonnummer maar even gevraagt, hahaha!