Nou zeg.....klinkt bijna teleurstellend wat betreft de inhoud...... Hebben we ons dan allemaal te lekker zitten maken? En ik vond het ook wel jammer om te lezen dat de box pas dinsdag geleverd wordt. Maar goed, begrijp dat ie toch evt wel vandaag kan komen.... We'll see..... Oh, en voor degene die de box hebben met het gouden randje, ook wel even laten weten hier hè?!
Hier idd geen gat in de lucht gesprongen bij t filmpje haha, en ik hoef volgende keer ook geen exclusieve uitnodiging ik dacht ook dat ze er wat van zouden maken, zeker voor de 1e buzzbox ivm reclame enzo..maar misschien dat jullie er wel blij van worden, ik vind de inhoud magertjes, de paar dingen die wel oke(leuk zou ik het niet durven noemen) zijn zijn aangevuld met wat bij elkaar geraapte uhm..troep hoop niet dat ik zo jullie pret bederf maar je kan maar beter voorbereid zijn en niet teveel verwachten. echt een enorme duffemutsenbox.
Ik krijg zelfs de melding geen zending gevonden met deze barcode. Dus ik denk dat hier de verassing is dat ik hem gewoon helemaal niet ga krijgen
Yeeeee ik heb hem ook zojuist binnen gekregen, ga hem nu open maken ... Klopt dus geen hol van die T&T
Nou, het valt inderdaad erg tegen. Je moet nu dus echt zelf buzzen en je kan andere niet mee laten buzzen ... Tis maar goed dat ik mijn reactie niet heb gefilmd want dan hadden ze echt een verontwaardigd gezicht gezien hahahah.
Oi, ik ben zoooo nieuwsgierig wat jullie er nou in hadden. Ik heb hem dus zelf niet aangevraagd, maar achteraf maar goed ook dus. Is het echt erg teleurstellend?
Ik heb m net geopend..en vind het niet veel bijzonders..... zeker niet voor die tien euro. Ik buzzer liever 1 product dan een aantal producten voor die tien euro. Ik heb wel gefilmd, maar ik zal het niet opsturen..ik hoef geen exclusieve uitnodiging voor de volgende box a 10 euro hihihi
Nou zwaar teleurstellend inderdaad! Dan weet ik nu zeker dat ik nooit zo'n buzzbox ga bestellen. Erg jammer van buzzer!
Hmmmm.... Tja.... Ik weet het ook niet hoor... Had me er misschien ook wat anders bij voorgesteld.... De meeste artikelen (wat overigens gewoon huishoudelijke dingetjes zijn) zou ik zelf gewoon van een huismerk kopen, ik vind het niet bepaald "buzzable" eerlijk gezegd. Had misschien wat meer nieuwigheidjes verwacht. Ben alleen "blij" met 2 dingetjes die erin zaten, de Ambi Pur en Organix, verder had ik mijn 10 euro denk ik ook liever anders besteed.
HIer een filmpje van een buzzer hahahaha geweldig die reactie ... Alsof ze het helemaal super vind Erica's geteste artikelen: Buzzbox ontvangen Voor de gene die NIET willen weten wat er in zit kijk dan niet aub