ff een vraagje he als je dit scherm weg klikt he en wil dan weer opnieuw gaan invullen krijg je dan geen melding dat je deze poll al hebt ingevuld? zou zonde zijn als dat het geval was dan is alle tijd voor niks geweest. iemand dit al uitgeprobeerd? ik ga gewoon steeds met pijltjes toets 1 pag terug maar dat gaat nu niet meer...
als je twijfeld zou ik het niet doen pluys dan heeft mss iemand anders weer een beetje meer geluk... koeky thnks
Ik heb het voorproefje gehad van de opera maar ik krijg denk sowieso geen uitnodiging want opera is mijn ding niet dus heb ik het ook niet ingevuld in de muziekpoll
Waarde Buzzer mijnimeel, Graag nodigen wij je uit voor de jongste campagne van Buzzer, Pathé Opera. Je krijgt deze uitnodiging omdat je een actieve Buzzer bent en in de omgeving van Amsterdam woont. Normaal gesproken zou je eerst een MuziekPoll ingevuld moeten hebben aan de hand waarvan we dan een selectie maken, maar omdat onze website het dit weekend niet deed door een technische storing krijg je nu direct de InschrijvingsPoll voor de campagne. Je kunt de InschrijvingsPoll als het goed is op dit moment op normale snelheid invullen. Wees kritisch: Ben je geen operaliefhebber, sla deze campagne dan over. Let op: de voorstelling waarvoor je bent uitgenodigd is zondag 21 oktober, om 9:30 's ochtends in Amsterdam ! ***************************** Nou echt niet hoor zo vroeg!
Ik heb ook een uitnodiging gekregen en ik twijfel (moet oppas hebben enzo, ik hou niet zo van opera maar hubbie wel) ik wacht nog ff met weigeren totdat ik zekerheid heb dat hubbie wel wil en we oppas hebben