ik wilde me in eerste instantie wel inschrijven hiervoor, maar je moet het ophalen in Amsterdam (dichtbijzijndste voor mij) op een dag dat ik er niet ben, dus dat gaat hem niet worden! Heb hem proberen af te breken, maar das niet gelukt. Dus maar bij de motivatie aangegeven dat ik geen intresse heb omdat ik het niet kan ophalen, maar dat ik hem niet afbreken kon.
Ja inderdaad Maar goed ik ben niet in de gelegenheid om het op te halen die dag, dan ben ik een weekendje weg....dus dan blijven ze er mee zitten Wordt vervolgd hahaha.
Ow oke, ik had begrepen dat je maar een aantal dagen (dus precies de dagen dat we er niet zijn) het kon halen en heb zelf geen auto, dus het is een beetje ver fietsen Ach ja we zien wel
ik vond het idd beetje raar in begin vragen ze je adres ect waar de bezorger dan zou kunnen komen en daarna moet je plek opgeven waar je het gaat halen.............tja nergens hier in de buurt en ga er niet 3 kwartier tot uur voor rijden hahaha
Heb nog helemaal niks van Kiala gehoord. Ben wel degelijk geselecteerd voor de Bav, maar bij "Mijn Insider" staat geen enkele campagne!
Ja daarom dacht ik dat ik ook mee kon doen, tot dat er aangegeven werd dat je het moest ophalen Dus ik vond dat ook maar een rare manier van vragen. En afbreken was dus ook niet meer mogelijk
Nog meer die wat gewonnen hebben met die Tipex van de Insiders ? ? Hahaha krijgen we zeker allemaal zo'n kleine tipex dingetje hahahah ben benieuwd ..
nop geen tipex maar ben wel heel benieuwd naar de Bavaria nog geen mail gehad dat ik m kan ophalen, wacht 'geduldig' af