Vivi: nee is van weer een andere. Weet zo 1 2 3 de naam niet uit mn hoofd. Zal morge voor link kijken. Trnd ofzo heet t. trnd.nl als ik me niet vergis
Ik heb eindelijk een mail van insiders, maar vind het nogal vaag.... Het heeft een beetje de strekking dat iedereen al Bavaria aan het proeven is en dat de pakketten bij de ophaalpunten staan. Is dit mijn afhaalbericht?!
nee das niet je afhala bericht. denk dat je ze even moet mailen dat jij je pakket nog niet heb in de afhaalmail staat dat Kialapunt je pakket heeft staan en je met de mail + ID het pakket kan ophalen
Zijn er nog meer site waar je gratis dingen kunt testen? Wij hebben nu: trnd.nl buzzer.nl theinsiders.eu...
Ik krijg net een mailtje dat omdat ik die sabra niet kon ophalen bij een punt bij mij in de buurt ze mij toch gaan laten testen, krijg dan bonnen thuis gestuurd en kan ze dan online bestellen zodat ze thuis worden gestuurd hahahaha ben benieuwd ... nog meer mensen die mail gehad ? Van buzzer niets meer gehoord, vind het maar appart, zoals ik al eerder zei, ik heb eerlijk gezegd dat ik de buzzbox erg vond tegen vallen en sinds dien hoor ik niets meer.
Ik heb dat mailtje ook gehad, maar of je het thuisgestuurd krijgt? Dat is mij niet echt duidelijk geworden, volgens mij moet je die bonnen op de een of andere manier activeren, maar die link werkt ook weer niet...
zoals ik het begreep ( maar kan dr naast zitten ) moet je gewoon bestellen via die site en dan sturen ze het op...
Mailtje van Sabra (nog) niet gehad. En heb het zelfde met Buzzer, eerlijk gezegd dat ik de buzzbox een aanfluiting vond en ook niets meer gehoord Maar het hele punt van buzzen is toch dat je een eerlijke mening geeft? Als ze om deze reden mij niets meer willen toe zenden dan maar niet
ik heb ook al even niks van buzzer gehoord. ik heb niet eens commetaar gegeven of box gehad. gr brenda
Ook al een hele poos niets van buzzer gehoord! Was tien te laat met het invullen van de poll voor de buzzbox maar achteraf gezien dus beter omdat het niets is... Heb tot nu toe twee producten mogen buzzeren daar. De sonicare tandenborstel en een blu ray 3d speler allebei super gave dingen dus ook allebei gekocht na afloop.
Er komt weer een nieuwe buzzbox aan met het thema Cosmetica .. Zit te twijfelen of ik het ga doen hoor ... Kost 12,50 en die eerste box viel ook al zo tegen.. Enige nadeel nu is dat je uitgekozen moet worden om deze te mogen buzzen .. Gaan jullie het doen ?