eindelijk na bijna een week proberen is het dan toch gelukt! ik ben door alle 2 de vragenlijsten heen gekomen
ikheb ze gisteraaf biede in kunnen vullen! duurde idd behoorlijke lang voordat er een pagina werd geladen zou mooi zijn als het echt sneller werd
Ja ik heb EINDELIJK gebuzzerd , de health en de muziek beide binnen 20 min (als het niet sneller was ) \/ =D> L.sybje
Ik heb ze gister ook allebei ingevuld.. Was wel erg traag. Opera buzzen lijkt me niks. Hoop dat ze binnenkort weer met wat leuks komen net als gehaaid of de dropjes van venco. Dat was leuk.
hey meiden ! ik heb vandaag ook nog een boekenpoll ingevuld.... ik ben nog nooit uitgenodigt om te buzzeren , krijg je dan een uitnodiging via de mail ofzo ? L.sybje
ik heb ze wel ingevuld, maar wat traag, maar had daar ook een excuus mail van gehad. ik ben nu sisi frizzr aan het buzzen.... nog meer mensen die dit aan het buzzen zijn? fris drankje, maar de aardbei is wat zoet. de kinderen vinden het allebei lekker
nee op een of andere manier niets over gehad zelfs geen info. maaaaar ik heb het geproeft want mijn schoonzus heeft m wel en idd hij smaakt lekker en mijn dochter vind m ook lekker
Jeeeej, ik mag het plaatjesboek buzzeren! Lijkt me een geweldige cd, dus ben super benieuwd Het wordt de tweede keer dat ik iets buzzer, eerste keer was een boek over een weerwolven wereld (iets met Lola volgens mij?)
huh heb je een mail ontvangen van ze? Heb vorige week wel zitten lezen over het plaatjesboek en hij leek mij erg leuk! Veel plezier met luisteren en lezen
Ik buzzzer ook,maar snap er geen bal van,heb wel al 2 mails gehad,maar die kreeg ik niet open,daarna gelijk weg gegooit nartuurlijk haha dom dom dom..
jaa ik mag ook het plaatjes boek buzzeren, lijkt me erg leuk. vond het moeilijk wat erbij voor te stellen. maar ik ben erg gek van muziek. dus dat gaat wel wat worden. ik kon me ook aanmelden om maandag erbij te zijn in de melkweg in amsterdam. maar dat heb ik voorbij moeten laten gaan. gaat me niet lukken, moet werken en geen oppas