ik ben uitgenodigd voor de buzzbox, nieuwschierigheid wint het toch weer.. ik krijg de box binnen op 30 juni ben benieuwd
LOL, echt wij vrouwen weer he? Heb zo geklaagd over de vorige box, maar ook mijn nieuwsgierigheid wint hahaha
hebben jullie al bericht gehad of je uitgekozen bent voor de buzz box??? om de een of andere reden hoor ik altijd heel laat van buzzer grrrrr
Ik wel, heb gisteren een mail gekregen en gelijk het bedrag over gemaakt. Op 30 juni word de box bezorgd, deze keer worden er maar een x aantal mensen uitgenodigd om te buzzen dus misschien zit je er niet bij ??
Ja hier ook hoor de laatste kans, is het weer een aanfluiting dan mogen ze hem de volgende keer houden!
ik las van alles over testers en dat de waarde maar 25 euro is en ben toen afgehaakt! ik doe niet meer mee met de buzzbox
ik vind het juist fijn dat er nu testers in zitten, zo kan je dus andere mensen laten mee testen en dat was bij de eerste buzzbox dus niet het geval. Dat lijkt mij toch ook de bedoeling van buzzen toch ??