Sorry hier even een leek! Ik sta nu al een tijd ingeschreven maar krijg je van hun een mail of moet je zelf reageren???
Je krijgt van hun een mail als hun vinden dat jij geschikt bent om het product te testen wat ze in hun bezit hebben.
Heeft ook te maken met wat je hebt ingevuld toen je je inschreef .. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven geen honden te hebben dus als ze dan ineens spullen hebben voor honden om te testen dan gaan ze mij niet benaderen Anders moet je eens in je mijn buzz kijken, daar kan je je interesses ook wijzigen..
Er stond in de mail dat er op een andere dag nog meer mensen een mail krijgen met uitnodiging, dus misschien dat je die nog krijgt!
Ik heb de uitnodiging ook gehad van de buzz box en ik geef het nog een kans, als dit niets is dan hou ik op met de boxen.
Kan je hem nog bestellen dan ?? volgens mij zijn ze allang '' uitverkocht '' maar kan dr naast zitten hoor Tja 12,50, de box is 25 waard dus reken uit die winst
en het begint alweer ( de irritaties ) krij nu alweer een mail dat de buzzbox lookz niet zaterdag aankomt' in de loop van de week krijg je bericht wanneer het wel word geleverd pff