Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
  3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Iedereen die een buzzbox heeft krijgt 7,50 euro terug en mag hem houden of je stuurt hem terug en krijgt je 12,50 terug !

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooie oplossing en belangrijkste is dat ze toegeven dat de box crappy is en ze een grote fout hebben gemaakt. vind t toch wel een toffe reactie en mooie oplossing. en bovenal: no more buzzboxen! :p

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

mooie oplossing ? ze naaien je gewoon weer hoor, je bent nog duurder uit als je hem terug stuurt, belachelijk dat je zelf de verzendkosten moet betalen, doe ik ook niet... Heb al een mail gestuurd dat ik er niet mee accoord ga en dat ik mijn 12,50 terug wil en als ze de box terug willen dan ook de verzendkosten moeten over maken, ben je helemaal. Ga niet betalen voor gratis monstertjes.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooie envelop, samples erin en kost je een stuk minder en ze hebben hun producten terug;) staat nergens dat ze het in de doos terug willen hebben, staat alleen dat ze het terug willen :p of denk ik te simpel? haha. ben blij dat ik niet met deze sjit zit

7. kippiekip

En wat als ze dan zeggen dat ze het niet hebben binnen gekregen ?? Zie jij maar te bewijzen dat je het hebt verzonden.

Nee hoor, vind de oplossing net zo'n naaistreek als de buzzbox zelf

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik vond de box echt niks, zo blij dat ik niet van de lookz ben en het dus sws niet gedaan heb. Maar vind de uitleg en oplossing keurig, kijk tuurlijk zal niet iedereen er blij mee zijn, maar vind het keurig dat zeaangeven waar het probleem ligt en zo veel openheid van zaken geven, weinig bedrijven die hun dat na doen, dus al met al vind ik dat ze het goed oppakken en de klanten serieus nemen.

9. kippiekip

Het is miss heel netjes dat ze hun fout toegeven maar op deze manier verdienen hun nog steeds aan die gratis monstertjes en dan schiet gewoon in het verkeerde keelgat, ik ga niet betalen voor iets wat in werkelijkheid gratis is.

10. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Er staat idd niet bij hoe ze het terug willen, ik kwam dit ook nog tegen:

Retour mag ook in enveloppe
    Aan alle Buzzers die de BuzzBox terug willen sturen: de producten mogen ook teruggestuurd worden in een enveloppe, waardoor de verzendkosten natuurlijk veel lager zullen liggen.

Marloes van Buzzer
    09-07-2012 | 13:20

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    vind ik ook

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo! Net de uitleg gelezen op buzzer.nl , wat ga je dan door het stof zeg. Dat moet je ook maar kunnen. Het is jammer dat het zo gelopen is, maar blij dat ze deze uitleg hebben gegeven.

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier de box net binnen......maar moet hem nog bij mijn ouders ophalen. Intussen alles gelezen en ook een boze mail verstuurd.
    Lees dat velen accoord gaan met de oplossing die wordt geboden. Ik ga hier niet mee accoord! Ik wil mijn geld terug en zij betalen zelf de verzendkosten als ze alles retour willen.......zo simpel is het.
    Heb gezegd dat ik vandaag een reactie terug verwacht.

Kwebbel

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bericht gehad waarin ze zeggen dat ze het bij de twee aangeboden opties houden. Ik ga eens even goed nadenken wat ik hier mee kan.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    zijn jullie allemaal accoord gegaan met de twee aangeboden mogelijkheden?

Ik niet.

16. kippiekip

Ik heb dus ook boze na boze mail gestuurd maar ze blijven bij hun standpunt, kreeg precies de zelfde mail als die jij net vertelde .. Ik weet niet wat ik nu moet, aan de ene kant denk ik ik ga weer mailen maar aan de andere kant denk ik pff laat ze het heen en weer krijgen maar ja dan komen ze er wel weer makkelijk van af, het blijven gratis samples waar je voor moet betalen..

en het gaat mij niet om die 5 euro maar om het principe ..

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik voel dat ook zo. Krijg steeds een standaard mail, maar ik laat ze steeds weten dat ze mijn standpunt voorbij lopen. Ze draaien om de hete brij heen en ik wil to the point komen.

Ik ga ook echt niet accoord!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben ik ff blij dat ik mijn edentifier niet bij de hand had toen ik de poll invulde... Wat een kat in de zak zeg!
    Hoop voor de 'gedupeerden' dat ze schappelijk zijn en alle kosten vergoeden.

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ben wel akkoord gegaan, vindt het gewoon echt te veel moeite om die spullen in een envelop te doen en te gaan versturen. Ach mijn moeder was blij met de Olaz en de haarolie.

20. kippiekip

Ik heb gezegd ( na het standaard mailtje dat ze bij die twee opties blijven ) dat ik het belachelijk vind en ze nu niet moeten denken dat ik nog maar 1 cent zal steken in dat bedrijf ..

Ik vind het gewoon nog steeds zo vreemd, eerst zeggen ze boos en teleurgesteld te zijn in de reacties en dat ze alles met veel precizie ( of je hoe je dat ook mag schrijven :) ) hebben in gepakt en bij de tweede zeggen ze dat ze eigenlijk al een beetje bang waren voor deze reacties ... :(

Blijf het vreemd vinden.

Deel Deze Pagina