nee ik lieg, heb met me neus gekeken hahahah ik heb er ook 5, inderdaad 1 witte en 4 roze.. Ik denk ik check het nog ff hahah
Hier ook 5 potten normaal heb ik ariel maar de eerste witte staat aan met de werk shirts van man die dingen zijn echt grauw
Hier 5 potten. 4 roze en 1 witte. De kinderen hebben vriendjes te spelen, en die hebben het shirt goed vies gemaakt met modder, klei, verf, stift. Ben benieuwd. Deel ze trouwens wel uit hoor. 1 pot naar mijn moeder, 1 naar mijn schoonmoeder en 1 naar oma.
huh? Ik zeg alleen dat ik lieg en dat ik het verkeerd had gezien. Ik rel helemaal niet. Je leest het echt verkeerd.
wat is t verschil tussen de potten en de flessen? behalve dat 1 smeerbaar? is en de andere een gel is.
geen idee eerlijk gezegd, ben helemaal niet bekend met dit merk eerlijk gezegd, vind ze in de winkel wel erg duur dus koop ze nooit
zelfde als ik dus loop er altijd hard voorbij. vooral als ze in de stad weer staan te flyeren met hun roze shirtjes aan. Krijg al de kriebels als ik hun fluoriserende outfit zie van een kilometer afstand
ja precies ik krijg ook altijd moord neigingen als ik die reclame zie hahaha maar wie weet ben ik na deze test periode wel helemaal om, we shall see
hahaha geweldig zal straks eens aan mijn man vragen of die het al heeft gebruikt, ik doe namelijk de was niet hahahah
o god. vanmorge wasje aangezet. kom beneden zegt mn man: deze keer de vanish niet vergeten? o sjit... wel dus. maargoed dat er nog een was ligt te wachten op me kga t maar eens in mn foon zetten bij mn alarm dat ik t nu echt niet kan vergeten. madam heeft vanmorge haar romper onder zitten smeren met jam en weet ik t wat allemaal, dus kan m nu mooi testen!
Hier een mannetje wat vannacht had overgegeven en wel met vanish gel gewassen en de vlekken zijn weg. Gelukkig hier dus heel positief, had 5 flessen, al 2 flessen weggegeven en maandag ga ik de gel ruilen met blaine voor de poeder.