@ Mandytjuh Jouw tijd om te buzzeren komt nog wel, let maar op. De tandenborstel is inderdaad voor drie maanden. Ik kan hem dan of gratis retour doen of tegen een vriendelijk prijsje overkopen. Met de tijd krijg ik mail wat de kosten dan zijn. Ik zag dat de winkelprijs rond de 130 euro is. Dus ben benieuwd. Kwebbel
Ooo Kwebbeltje, die had ik ook wel willen buzzeren, maar helaas is aan mij voorbij gegaan. Ik ga niet naar de opera, komt totaal niet uit op de dagen dat het is. Anders had ik mijn vader wel meegenomen.
hier het plaatjes boek binnen gekregen. het is een informatief boek wat echt voor de muziekliefhebber is die wil weten waar muziek vandaan komt. de cd die erbij zit, heb ik even vluchtig geluisterd, maar is niet de muziek die ik zal gaan beluisteren. verder staan er wat stellingen in het boek waar ik het niet mee eens ben, zoals de 10 muzikale vergissingen, waarbij stevie wonder met i just called to say i love you op 1 en breakfast in bed van ub 40 en chrissie hynde op 2. ik vind dit pracht nummers en ze hebben niet voor niets zo lang op 1 gestaan. ik vind dat muziek is gemaakt om te luisteren en van te genieten. en zo veel liedjes zo veel verschillende smaken. ik vind het een beetje een boek wat alles in hokjes plaatst. eens zien wat anderen er van vinden.
heb een uitnodiging gekregen voor een wasmiddel! kijk dat vind ik leuk, zeker met die mega wasstapels hier!
ik heb het binnen, het gaat om een prebuzz, wat inhoud dat een aantal buzzers de nieuwe omo klein en krachtig gaan testen, aan de hand hiervan word een betere buzzkit samengesteld voor de gewone campagne die in januari van start gaat. dus in januari gaat de gewone campagne van start! ik heb een pakket met 5 flessen wit, en 5 flessen bonte was. of het zijn eigenlijk kleine flessen waar je maar een klein dopje van nodig hebt. het is de bedoeling dat ik 4 keer 2 flessen geef aan vrienden, die ook gaan testen, en rapporteren aan buzzer. ik vind dit een superleuke buzz, zeker omdat ik erg veel was. ben benieuwd hoe dit bevalt, het ruikt in ieder geval al lekker.
wauw hebben jullie weer mazzel ben benieuwd of het wat is dan hier nog niks gehoord of gezien om iets te buzzen zal er wederom weer naast vissen... succes dames met buzzeren
Ik heb dus ook de prebuzz gehad... (Mandy, jij mag via mij meedoen hihi, krijg je dus 2 flessen wasmiddel)
ggrrrhhh ik heb ook nog steeds niet een uitnodiging gehad om te buzzeren ......sta ingeschreven maar daar houd het ook echt mee op ...